29.SEP.22.

ODENSE CONGRESS CENTER

 

Velkommen til STANDbooking for Digitaliseringsmessen


På denne side kan du se stand i Hal A ALT UDSOLGT. Scrool ned på denne side for at se plantegning over Hal A.

Ønsker du i steder at booke stand i Hal C, så klik på dette link. ALT UDSOLGT

Den 29. september 2022 afholdes Digitaliseringsmessen22 af KL, KITA og Borgerservice Danmark. Målgruppen er offentlige chefer, ledere og medarbejdere. 


For at bestille skal du gøre følgende: 

  1. Opret dig som bruger via dette link. ALLE brugere oprette før vi åbner for standsalget den 23-03-22 kl 10 slettes. Dette indbefatter selvsagt også sidste års brugere - så du SKAL oprette dig på ny selv om du tidligere har booket stand. 
  2. Du modtager herefter en bekræftigelse på oprettelsen af din bruger pr. mail.

Læs disse betingelser for booking af stand grundigt før du booker:

Grundet den fortsatte Covid 19-situation og de evt. medfølgende restriktionerer der i år 2022 lavet ekstraordinære aflysningsbetingelser for udstillere til årets Digitaliseringsmesse.
  • Såfremt Digitaliseringsmessen22 ikke kan gennemføres og bliver aflyst af arrangøren (KL) p.g.a restriktioner fra myndighederne, så opkræves der ikke betaling for stande eller ekstra deltagere.
  • Udstillere kan afbestille vederlagsfrit frem til d. 04-07-2022 kl. 12:00. Ved afbestilling senere end dette tidspunkt betales fuld pris, såfremt messen afholdes. Afbud skal ske skriftligt til mads@digitaliseringsmessen.dk
Digitaliseringsmessen tiltrækker normalt samlet omkring 1800 deltagere. Vi forventer ikke restriktioner for deltagerantal, men for at sikre plads til så mange kommunale deltagere som muligt, vil vi måske anmode om at udstillerne begrænser antallet af repræsentanter, de sender på messen. 

Digitaliseringsmessen vil overholde alle gældende krav til messeaktivitet, herunder bl.a.:
  • At antallet af deltagere ikke overstiger myndighedernes bestemmelser
  • Messen vil være indrettet med henblik på at undgå omfattende kødannelse
  • At områder til bespisning ifm. messen vil være indrettet, så de opfylder myndighedernes anvisninger.

Derudover gælder følgende betingelser

  • Du kan vælge at booke stand i enten Hal A eller Hal C.
  • Stande kan være mellem 4 – 36 m2. Se standpriser her. Vær opmærksom på, at man minimum skal købe 8 m2 standplads, hvis man ønsker at deltage på de guidede ture.
  • Et standområde skal være sammenhængende, således at kvadraterne befinder sig ved siden af hinanden
  • Alle stande er inkl. vægge til nabostand(e) og bagvæg, skiltefriser over åbne sider (uden frisetekst), 1 stk. 230V gulvmonteret strømstik, 1 stk. kablet internet-opkobling (4Mbit/s) samt gråt gulvtæppe.
  • Alle tilkøb til din stand - eks. frisetekst, lys, møbler, opgradering af internetforbindelse, blomster m.m. - købes i OCC webshop.
  • Som standholder kan du vederlagsfrit benytte messens løsning til lead opsamling.
  • Et standområde kan være 2 eller 3 meter i dybden (markeret med de tykke sorte streger på tegningen). Denne dybde skal overholdes. Man kan således ikke købe en stand, der er 2 meter i dybden, hvis området er defineret til at være 3 meter. Du kan godt bestille på begge sider af en sort streg, men så skal du bestille ud til gangområde på begge sider, så din stand går fra et gangområde til et andet (eks. et standområde som er 6X6 meter)
  • Din booking er først endelig, når du har modtaget en bekræftende mail fra en medarbejder i Messesekretariatet.
  • Udstillere skal holde deres udstilling inden for deres eget standområde, og må som udgangspunkt ikke rage mere en 2,5 meter op - hvilket er højden på standvæggene. Ønsker en udstiller at have balloner, bannere e.l., der rager mere end 2,5 meter op, så skal dette aftales med Messesekretariatet. 

Såfremt to brugere er i gang med at booke en placering samtidig, vil den bruger, der først trykker send, få standen, og den anden vil få besked om at standen er taget.

De kablede internetforbindelser på messen leveres af Odense Congress Center. Digitaliseringsmessen fralægger sig ethvert ansvar for, hvorvidt disse forbindelser lever op til den lovede båndbrede og driftstabilitet.

Der er tale om en arbejdstegning over messeområdet. Der kan således løbende forekomme ændringer i messens præcise layout.

Har du spørgsmål vedr. booking er du velkommen til at kontakte Louise Andersen på la@koncept-net.dk eller 3190 1155

Standplan for Hal A (demo)

OBS! Du skal være logget ind for at booke! Log ind
Standplan

Alliancepartnere

Følg med

Indgangen er flyttet

For at opnå et bedre flow for publikum er indgangen til årets messe i år flyttet til Indgang Syd. Klik her for at se en tegning over OCC, hvor indgang Syd er markeret. 

Alt udsolgt

Alle stande er booket til årets messe, og der er således lukket for yderligere salg.

Alt udsolgt i Hal C

Digitaliseringsmessen melder alt udsolgt i den store messehal, Hal C. Det er stadig muligt at få en stand i Hal A. Vi opfordre udstillere, der ønsker at booke stand, men som endnu ikke har gjort det, til at være hurtige på aftrækkeren, da der lukkes for ordinært standsalg d. 19/8.

Standsalg i Hal A er åbnet

Det er nu også muligt at booke stand i messens Hal A oruden i Hal C, som snart er udsolgt.

Så er der åbnet for deltagertilmelding

Tilmelding for publikum til årets Digitaliseringemsse er nu åben. Klik på knappen "Bestil billet" her på forsiden for at melde dig til. 

Standsalg i Hal C er åbent

Det er nu muligt at booke stand i Digitaliseringsmessens store sal - Hal C. 

Salg af standplads i messens mindre sal - Hal A - åbner senere i løbet af foråret.

Standsalg åbner d23/3

Salg af stande i messens store hal - Hal C - åbner her på siden d. 23/3-22 kl. 10:00. Som vanligt opfordrer vi alle til at være hurtigt ude, hvis man vil sikre sig en god pladsering.