27.SEP.18.

ODENSE CONGRESS CENTER

 

Velkommen til bookingsystemet for Digitaliseringsmessen18


Her kan du booke i Hal C (Nedenfor finder du en oversigtstegning) 

Her kan du booke i Hal A


BEMÆRK: De tidligere år har messen været afholdt i Hal A og B. Dette års messe afholdes i Hal A og C. Publikums indgang til messen er dermed flyttet til Indgang Nord.

Klik her for at booke stand i Hal A (Åbner senere)


Bestilling af standplads i Hal C. 

For at bestille skal du gøre følgende:

  1. Opret dig som bruger via dette link. ALLE brugere oprette før d. 12-03-18 kl. 10:00 bliver automatisk slettet - og dette indbefatter selvsagt også sidste års brugere - så du SKAL oprette dig på ny. 
  2. Du modtager herefter en mail med anvisninger til, hvad du skal gøre.

Læs disse betingelser for booking af stand grundigt før du booker:

  • Stande kan være mellem 4 – 36 m2. Se standpriser her. Vær opmærksom på, at man minimum skal købe 8 m2 standplads, hvis man ønsker at deltage på de guidede ture
  • Et standområde skal være sammenhængende, således at kvadraterne befinder sig ved siden af hinanden
  • Alle stande er inkl. vægge til nabostand(e) og bagvæg, skiltefriser over åbne sider (uden frisetekst), 1 stk. 230V gulvmonteret strømstik, 1 stk. kablet internet-opkobling (2Mbit/s) samt gråt gulvtæppe.
  • Et standområde kan være 2 eller 3 meter i dybden (markeret med de tykke sorte streger på tegningen). Denne dybde skal overholdes. Man kan således ikke købe en stand, der er 2 meter i dybden, hvis området er defineret til at være 3 meter. Du kan godt bestille på begge sider af en sort streg, men så skal du bestille ud til gangområde på begge sider, så din stand går fra et gangområde til et andet (eks. et standområde som er 6X6 meter)
  • Vær også opmærksom på, at stande, der ligger ud til cafeområdet, minimum skal være tre meter dybe set fra cafeområdet. 
  • Din booking er først endelig, når du har modtaget en bekræftende mail fra en medarbejder i Messesekretariatet.
  • En standpakke er et valgfrit tilkøb til din stand. Hvis du bestiller en standpakke til din stand, så er alt klar til dig, når du ankommer til messen – møbler på standen, spotlys og frisetekst. Prisen på standpakker varierer alt efter størrelsen på standen, idet mængden af møbler og lys varierer alt efter standstørrelse. Se indhold af standpakker her. 
  • Bestilling er bindende. Ved afbestilling af stand inden d. 30-06-2018 kl. 12:00 betales 50% af den samlede pris. Ved afbestilling senere end dette tidspunkt betales fuld pris. Afbud skal ske skriftligt til msg@kl.dk
  • Udstillere skal holde deres udstilling inden for deres eget standområde, og må som udgangspunkt ikke rage mere en 2,35 meter op - hvilket er højden på standvæggene. Ønsker en udstiller at have balloner, bannere e.l., der rager mere end 2,35 meter op, så skal dette aftales med Messesekretariatet. 
  • Har du specielle ønsker til indretningen af din stand, som ikke er inkluderet i en standpakke, så aftales dette direkte med messeafdelingen hos OCC 

Såfremt to brugere er i gang med at booke en placering samtidig, vil den bruger, der først trykker send, få standen, og den anden vil få besked om at standen er taget.

De kablede internetforbindelser på messen leveres af Odense Congress Center. Digitaliseringsmessen fralægger sig ethvert ansvar for, hvorvidt disse forbindelser lever op til den lovede båndbrede og driftstabilitet.

Der er tale om en arbejdstegning over messeområdet. Der kan således løbende forekomme ændringer i messens præcise layout.

Har du spørgsmål vedr. booking er du velkommen til at kontakte Mads Bechgaard på msg@kl.dk eller 2835 6467

HAL C 

OBS! Du skal være logget ind for at booke! Log ind
Standplan

Alliancepartnere

Følg med

Digitaliseringsmessen sætter fokus på ”startup”-virksomheder

Digitaliseringsmessen tilbyder startup-virksomheder, der er i gang med at etablere sig, en lille udstillingsstand. Læs mere via dette link…

Standsalg i Hal A er nu åben

Det er nu muligt at købe standplads i Hal A til årets Digitaliseringsmesse.

Du kan oprette dig som bruger og booke via dette link.

Tegning af Hal A er tilgængelig

Salget af stande i Hal A åbner d. 30. maj kl. 10:00, og du kan allerede se en tegning over Hal A her på siden. Tegningen finder du via dette link

Standsalg i Hal A åbner onsdag d. 30. maj. kl. 10:00

Standsalg i Hal C er nu næsten udsolgt, og der åbnes for standsalg i Hal A onsdag d. 30. maj. kl. 10:00.

Standplanen bliver offentliggjort her på siden et par dage før.

Standpriser er nu offentliggjort

Prisen for at udstille på årets Digitaliseringsmesse er nu offentliggjort her på siden. Der er tale om meget begrænsede prisstigninger sammenlignet med sidste år.

Klik på dette link for at komme direkte til bookingsiden, hvor du kan se årets priser. Husk at vi åbner for salg af stande i hal C mandag d. 12-03-18 kl. 10:00.

Standsalg i Hal C åbner d. 12-03-18 kl. 10.00

Digitaliseringsmessen har de sidste år været afholdt i Hal A og B men flyttes i år til Hal C og A. Det betyder bedre adgangsforhold for både publikum og udstillere og messen får et helt nyt indgangsparti. Klik her for at se standtegningen over Hal C

Velkommen til Digitaliseringsmessens nye hjemmeside

Digitaliseringsmessen afholdes i 2018 for tiende gang, og i den forbindelse er messen og messens hjemmeside blevet re-designet. Vi byder således velkommen til messens nye hjemmeside, som vi håber publikum og udstillere vil tage godt imod.

Her på siden kan du bl.a. finde baggrundsmateriale for messen, praktiske informationer, sceneprogrammer samt udstillerlister (opdateres løbende) og du kan tilmelde dig som udstiller eller publikum direkte fra forsiden.  

God fornøjelse med hjemmesiden. Vi håber at se dig på Digitaliseringsmessen