30.SEP.21.

ODENSE CONGRESS CENTER

 

Velkommen til STANDbooking for Digitaliseringsmessen


Klik her for at se Hal A

STANDSALGET FOR ÅRETS MESSE ER LUKKET. FOR YDERLIGER INFO KONTAKT MADS@DIGITALISERINGSMESSEN.DK, Tlf: 2835 6467

Den 30. september 2021 afholdes Digitaliseringsmessen21 af KL, KITA og Borgerservice Danmark. Målgruppen er offentlige chefer, ledere og medarbejdere. 


For at bestille skal du gøre følgende: (LUKKET)

  1. Opret dig som bruger via dette link. ALLE brugere oprette før d. 01-02-21 kl. 10:00 er blevet slettet - og dette indbefatter selvsagt også sidste års brugere - så du SKAL oprette dig på ny selv om du tidligere har booket stand. 
  2. Du modtager herefter en bekræftigelse på oprettelsen af din bruger pr. mail.

Læs disse betingelser for booking af stand grundigt før du booker:

Grundet den fortsatte Covid 19 situation og de medfølgende restriktioner, samt forventningen om kommende krav og retningslinjer er der i år 2021 lavet ekstraordinære aflysningsbetingelser for udstillere til årets Digitaliseringsmesse.
  • Såfremt Digitaliseringsmessen21 ikke kan gennemføres og bliver aflyst af arrangøren (KL), så opkræves der ikke betaling for stande eller ekstra deltagere.
  • Udstillere kan afbestille vederlagsfrit frem til d. 4-07-2021 kl. 12:00. Ved afbestilling senere end dette tidspunkt betales fuld pris, såfremt messen afholdes. Afbud skal ske skriftligt til mads@digitaliseringsmessen.dk
Digitaliseringsmessen tiltrækker normalt samlet omkring 1800 deltagere. Vi kender på nuværende tidspunkt ikke eventuelle restriktioner for, hvor mange der må være samlet på tidspunktet for afholdelse af messen. For at sikre plads til så mange kommunale deltagere som muligt, vil vi måske anmode om at udstillerne begrænser antallet af repræsentanter, de sender på messen. 

Digitaliseringsmessen vil overholde alle gældende krav til messeaktivitet, herunder bl.a.:
  • At antallet af deltagere ikke overstiger myndighedernes bestemmelser
  • Messen vil være indrettet med henblik på at undgå omfattende kødannelse
  • At områder til bespisning ifm. messen vil være indrettet, så de opfylder myndighedernes anvisninger.

Derudover gælder følgende betingelser

  • Du kan vælge at booke stand i enten Hal A eller Hal C. I første omgang åbner kun standsalg i Hal C. Standsalg i Hal A forventes at åbne i løbet af foråret 2021.
  • Stande kan være mellem 4 – 36 m2. Se standpriser her. Vær opmærksom på, at man minimum skal købe 8 m2 standplads, hvis man ønsker at deltage på de guidede ture.
  • Et standområde skal være sammenhængende, således at kvadraterne befinder sig ved siden af hinanden
  • Alle stande er inkl. vægge til nabostand(e) og bagvæg, skiltefriser over åbne sider (uden frisetekst), 1 stk. 230V gulvmonteret strømstik, 1 stk. kablet internet-opkobling (4Mbit/s) samt gråt gulvtæppe.
  • OBS nyt i 2021: Alle tilkøb til din stand - eks. frisetekst, lys, møbler, opgradering af internetforbindelse, blomster m.m. - købes i OCC webshop.
  • Som standholder kan du vederlagsfrit benytte messens løsning til lead opsamling.
  • Et standområde kan være 2 eller 3 meter i dybden (markeret med de tykke sorte streger på tegningen). Denne dybde skal overholdes. Man kan således ikke købe en stand, der er 2 meter i dybden, hvis området er defineret til at være 3 meter. Du kan godt bestille på begge sider af en sort streg, men så skal du bestille ud til gangområde på begge sider, så din stand går fra et gangområde til et andet (eks. et standområde som er 6X6 meter)
  • Din booking er først endelig, når du har modtaget en bekræftende mail fra en medarbejder i Messesekretariatet.
  • Udstillere skal holde deres udstilling inden for deres eget standområde, og må som udgangspunkt ikke rage mere en 2,5 meter op - hvilket er højden på standvæggene. Ønsker en udstiller at have balloner, bannere e.l., der rager mere end 2,5 meter op, så skal dette aftales med Messesekretariatet. 

Såfremt to brugere er i gang med at booke en placering samtidig, vil den bruger, der først trykker send, få standen, og den anden vil få besked om at standen er taget.

De kablede internetforbindelser på messen leveres af Odense Congress Center. Digitaliseringsmessen fralægger sig ethvert ansvar for, hvorvidt disse forbindelser lever op til den lovede båndbrede og driftstabilitet.

Der er tale om en arbejdstegning over messeområdet. Der kan således løbende forekomme ændringer i messens præcise layout.

Har du spørgsmål vedr. booking er du velkommen til at kontakte Louise Andersen på la@koncept-net.dk eller 3190 1155

Alliancepartnere

Følg med

Lukket for standsalg

Der er lukket for standsalg på årets Digitaliseringsmesse. For yderliger info kontakt mads@digitaliseringsmessen.dk, tlf: 2835 6467.

Standsalg i Hal ! er åbent

Så er der åbenet for salg af standsalg i messens Hal A.

Hal A er den mindste hal på messen, men tiltrækker stadig mange mennesker, da den ud over normale stande også indeholder KOMBITs scene, Borgerservice Danmark, Kit@, 2 Alliancepartnere samt et hyggeligt cafe-område med servering af forfriskninger.

Standsalg i Hal C er åbent

Så er det muligt at bookee stand til årets Digitaliseringsmesse. Der er åbent for booking i Hal C. Booking i Hal A åbner senere i løbet af foråret.

Standsalg åbner d. 22. april kl. 10:00

Standsalg til årets messe åbner d. 22. april 2021 kl. 10:00. Som altid gælder "først-til-mølle"-princippet, så vær klar, hvis du vil have en god placering.

Digitaliseringsmessen21

Digitaliseringsmessen21 afholdes torsdag d. 30. september 2021 på Odense Congress Center.

Digitaliseringsmessen20 er omlagt

Grundet Covid-19 er Digitaliseringsmessen20 omlagt og vil ikke foregå i OCC som planlagt den 2. december 2020. 

Vi er nu i fuld gang med at se på hvordan, vi kan omlægge messen til et virtuelt arrangement senere på året. 

Vi vil vende tilbage med flere detaljer snarest muligt.

Digitaliseringsmessen20 er udskudt til d. 2. december

Grundet den ekstraordinære Covid-19-situation er Digitaliseringsmessen rykket til ondsag d. 2. december. Alle udstillere og deltagere får direkte besked pr. mail. 

Information om Covid-19

Digitaliseringsmessens hjemmeside er opdateret med en side om Covid-19. Vi håber at alle Alliancepartnere, Udstillere og publikum vil læse informationerne på siden, så vi kan være med til at sikre en god og tryg oplevelse for alle.

Standsalg til Digitaliseringsmessen20 åbner 26. februar 2020

Onsdag d. 26. februar kl. 10:00 åbner salget af stande til årets Digitaliseringsmesse her på siden. Som altid gælder det om at være hurtig, hvis man vil kunne vælge sin  egen placering, for der bookes  efter "først-til-mølle"-princippet.