03.OKT.19.

ODENSE CONGRESS CENTER

 

Velkommen til STANDbooking for Digitaliseringsmessen


Du booker vha. nedenstående oversigtstegning

Bemærk: Den 3. oktober afholdes Digitaliseringsmessen19 af KL, KITA og Borgerservice Danmark. Målgruppen er offentlige chefer, ledere og medarbejdere. Den 4. oktober afholdes Digitaliseringsmessen for erhvervslivet af IT-Branchen og her målgruppen digitaliseringsansvarlige i mellemstore og store virksomheder. Du kan som udstiller frit vælge mellem deltagelse på de to messedage. Klik her for at læse mere om Digitaliseringsmessen for erhvervslivet.


For at bestille skal du gøre følgende:

  1. Opret dig som bruger via dette link. ALLE brugere oprette før d. 26-02-19 kl. 10:00 bliver automatisk slettet - og dette indbefatter selvsagt også sidste års brugere - så du SKAL oprette dig på ny. 
  2. Du modtager herefter en mail med anvisninger til, hvad du skal gøre.

Læs disse betingelser for booking af stand grundigt før du booker:

  • Du kan vælge at booke stand i enten Hal A eller Hal C.
  • Stande kan være mellem 4 – 36 m2. Se standpriser her. Vær opmærksom på, at man minimum skal købe 8 m2 standplads, hvis man ønsker at deltage på de guidede ture.
  • Et standområde skal være sammenhængende, således at kvadraterne befinder sig ved siden af hinanden
  • Alle stande er inkl. vægge til nabostand(e) og bagvæg, skiltefriser over åbne sider (uden frisetekst), 1 stk. 230V gulvmonteret strømstik, 1 stk. kablet internet-opkobling (2Mbit/s) samt gråt gulvtæppe.
  • Et standområde kan være 2 eller 3 meter i dybden (markeret med de tykke sorte streger på tegningen). Denne dybde skal overholdes. Man kan således ikke købe en stand, der er 2 meter i dybden, hvis området er defineret til at være 3 meter. Du kan godt bestille på begge sider af en sort streg, men så skal du bestille ud til gangområde på begge sider, så din stand går fra et gangområde til et andet (eks. et standområde som er 6X6 meter) 
  • Din booking er først endelig, når du har modtaget en bekræftende mail fra en medarbejder i Messesekretariatet.
  • En standpakke er et valgfrit tilkøb til din stand. Hvis du bestiller en standpakke til din stand, så er alt klar til dig, når du ankommer til messen – møbler på standen, spotlys og frisetekst. Prisen på standpakker varierer alt efter størrelsen på standen, idet mængden af møbler og lys varierer alt efter standstørrelse. Se indhold af standpakker her. 
  • Bestilling er bindende. Ved afbestilling af stand inden d. 30-06-2019 kl. 12:00 betales 50% af den samlede pris. Ved afbestilling senere end dette tidspunkt betales fuld pris. Afbud skal ske skriftligt til mads@digitaliseringsmessen.dk
  • Udstillere skal holde deres udstilling inden for deres eget standområde, og må som udgangspunkt ikke rage mere en 2,35 meter op - hvilket er højden på standvæggene. Ønsker en udstiller at have balloner, bannere e.l., der rager mere end 2,35 meter op, så skal dette aftales med Messesekretariatet. 
  • Har du specielle ønsker til indretningen af din stand, som ikke er inkluderet i en standpakke, så aftales dette direkte med messeafdelingen hos OCC 

Såfremt to brugere er i gang med at booke en placering samtidig, vil den bruger, der først trykker send, få standen, og den anden vil få besked om at standen er taget.

De kablede internetforbindelser på messen leveres af Odense Congress Center. Digitaliseringsmessen fralægger sig ethvert ansvar for, hvorvidt disse forbindelser lever op til den lovede båndbrede og driftstabilitet.

Der er tale om en arbejdstegning over messeområdet. Der kan således løbende forekomme ændringer i messens præcise layout.

Har du spørgsmål vedr. booking er du velkommen til at kontakte Mads Bechgaard på mads@digitaliseringsmessen.dk eller 2835 6467

HAL C 

OBS! Du skal være logget ind for at booke! Log ind
Standplan

Alliancepartnere

Følg med

Vi advarer igen mod Inter Fairs

Digitaliseringsmessen har ingen relation til Inter Fairs eller International Fairs Directory, og vi kommunikere altid på dansk med mindre udstillere eller publikum specifikt beder om at få tilsendt noget på engelsk.

Salg af stande åbner d. 26. februar kl. 10:00

Salg af stande åbner her på siden d. 26. februar kl. 10:00. Her vil du kunne både kunne købe stand til årets Digitaliseringsmesse d. 3. oktober samt til Digitaliseringsmessen for erhvervslivet, som afholdes i samme lokalet dagen efter d. 4. oktober.