OM DIGITALISERINGSMESSEN

Digitaliseringsmessen er Danmarks største begivenhed for offentlig digitalisering. Messen afholdes af KL i samarbejde med Borgerservice Danmark og KITA. Samarbejdet sikrer at messen viser alle sider af digitaliseringen og giver publikum en totaloplevelse. Messen afholdes én gang årligt og tiltrækker typisk omkring 1.800 mennesker.

Messen er til offentlige politikere, ledere og medarbejdere, der arbejder med og interesserer sig for digitalisering og IT.

Hent logo for Digitaliseringsmessen25 her

Hent webbannere for Digitaliseringsmessen25 her

ARRANGØRER


/res/artimg/4/6/164/0-R8nZku_743_450.jpg

KL; Messearrangør

KL er en interesse- og medlemsorganisation for de 98 kommuner i Danmark. Alle danske kommuner er medlem af KL. Læs mere på www.kl.dk.

/res/artimg/4/6/164/0-g0ex8s_200_200.jpg

Borgerservice Danmark; Medarrangør

Borgerservice Danmarks formål er at medvirke til udvikling og effektivisering af kommunernes borgerservice. Medlemmerne er personer med ledelsesansvar for kommunal borgerbetjening.

/res/artimg/4/6/164/160-6g7uYf_160_86.jpg

KITA; Medarrangør

KITA er en politisk og faglig uafhængig forening for de kommunale it og digitaliseringsansvarlige. Lær mere på www.itchefer.dk.

Kontaktoplysninger


Janni Elmquist Clausen, Konferencekoordinator for KL

digitaliseringsmessen@komponent.dk
Tlf: 8779 6395

For oplysninger om baggrund for messen samt pressekontakt

Anna Høxbro Bak, Presse- og kommunikationsansvarlig for KL

anhb@kl.dk
Tlf: 3370 3213

Digitaliseringsmessen 2025 Digitaliseringsmessen 2025
Vi anvender cookies. Vil du bruge dette website godkender du dette.