 | Stand: 1 Add-On Products Add-On Products er din vej til et optimeret kontor, mere effektive arbejdsgange og bedre pladsudnyttelse.
Vores software inkluderer håndtering og booking af bl.a. mødelokaler, fleksible arbejdspladser og digitale skilte samt en række andre serviceydelser, der alle let integreres med Microsoft Outlook® og Microsoft 365.
Gør arbejdsdagen nemmere og optimér driften ved hjælp af:
- bookingsoftware, der integrerer direkte med Outlook® kalenderen
- digitale skilte, der altid er opdateret
- sensorløsning til mødelokaler og borde
- nem og sikker gæsteregistrering
- smartphone app til reservering af lokaler, borde og mere
- smarte løsninger, der integrerer direkte med Microsoft 365 og Outlook
|
Logo kommer... | Stand: 1 Apple |
 | Stand: 1 Atea Atea er Nordens og Baltikums førende leverandør af it-infrastruktur og relaterede services.
Vi samarbejder med hele den offentlige sektor – fra kommuner og regioner til statslige institutioner – om at skabe digitale løsninger, der understøtter kernevelfærd, effektiv drift og bæredygtig udvikling.
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Det gør vi, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes.
Vi leverer alt fra hardware og software til rådgivning, drift og managed services – med afsæt i SKI-aftaler og et dybt kendskab til den offentlige sektors behov og krav. Vi hjælper vores kunder med at realisere potentialet i ny teknologi inden for områder som cybersikkerhed, grøn it, dataanalyse, digital arbejdsplads og meget mere.
Atea-koncernen har over 8.000 medarbejdere, og med mere end 1.500 medarbejdere i Danmark har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele landet.
Vi bygger Danmark med it. |
Logo kommer... | Stand: 1 Biometric Solutions A/S |
Logo kommer... | Stand: 1 Borgerservice Danmark |
 | Stand: 1 Case By Case Case By Case – Datadrevet optimering af arbejdsgange i kommuner
Case By Case er en digital løsning, der reducerer omkostninger og øger kvaliteten i kommunale arbejdsgange. Den sikrer bedre overblik, højere effektivitet og styrket compliance.
Skab værdi på alle niveauer
✔ Medarbejdere får klare instrukser og adgang til ajourførte arbejdsgangsbeskrivelser – øger tryghed og understøtter forandring
✔ Systemadministratorer får indsigt i brugen af EOJ-systemer – sikrer korrekt registreringspraksis og maksimerer IT-investeringer
✔ Ledelsen får et solidt beslutningsgrundlag baseret på data – sikrer overholdelse af lovkrav og bedre ressource udnyttelse
✔ Fag- og procesansvarlige får overblik over driften – muliggør optimering af arbejdsgange og identificering af besparelser
Fordele for ledelsen
✅ Overholdelse af lov- og metodekrav til sagsbehandling og journalføring
✅ Dataunderstøttet ledelse og bedre samarbejde
✅ Identifikation af besparelser i komplekse processer
✅ Stærkere beslutningsgrundlag ved personaleændringer og opgaveomlægninger
Fordele for medarbejdere
✅ Klarhed over arbejdsgange og sikkerhed i udførelse af opgaver
✅ Let adgang til korrekte og opdaterede procedurer – uanset lokation
✅ Mulighed for at identificere og forbedre ineffektive arbejdsgange
✅ Øget medarbejdertilfredshed og mindre frustration
Case By Case er en innovativ virksomhed i krydsfeltet mellem mennesker, data og forretning. Vi er specialister i Process Mining og proces-optimering der skaber effektivitets-, compliance -og økonomiske fordele for landets kommuner. |
Logo kommer... | Stand: 1 cBrain |
Logo kommer... | Stand: 1 CIM Mobility |
Logo kommer... | Stand: 1 Cleardox |
Logo kommer... | Stand: 1 Clever Choice |
Logo kommer... | Stand: 1 Clex A/S |
Logo kommer... | Stand: 1 Colourbox ApS |
Logo kommer... | Stand: 1 COMM2IG |
 | Stand: 1 Conscia Danmark A/S 3 digitale udfordringer i det offentlige – og mulige løsninger
Dialogen med vores offentlige kunder tager ofte udgangspunkt i en af disse tre udfordringer:
1. UDFORDRING: IT-kyndige hænder er en mangelvare, og det er svært at holde sikkerheden i top og driften stabil, når kontorstolene i IT-afdelingen er svære at udfylde.
LØSNING: Managed service er en løsning, som flere og flere kunder anvender – både til deres netværk og digitale sikkerhed.
2. UDFORDRING: Der er fart på digitaliseringen, men også på reguleringen. Det offentlige Danmark er ansvarligt for en stor del af Danmarks kritiske infrastruktur og skal derfor leve op til krav som fx NIS2.
LØSNING: CIS-kontrollerne er en metode, der – ligesom en opskrift – guider dig til bedre sikkerhed. Mange kunder får foretaget en modenhedsanalyse med baggrund i CIS-kontrollerne og bruger analysen som rettesnor mod NIS2.
3. UDFORDRING: En fleksibel arbejdsplads, hvor work from anywhere er blevet normen, sætter IT-afdelingerne under pres, når de skal levere samme kvalitet til brugerne –uanset om de sidder ved spisebordet, på kontoret eller er på hjemmebesøg hos borgerne.
LØSNING: Få et overblik over de utallige applikationer, der er i spil, og redesign den digitale infrastruktur ud fra Zero Trust-princippet med en meningsfuld brug af cloud.
Vi glæder os til at møde jer på årets messe, hvor vi står klar til at sparre med jer og dele ud af deres viden.
|
 | Stand: 1 Dafolo A/S VIDSTE DU, AT DAFOLO ER SKI 02.14 LEVERANDØR?
Med den nye SKI 02.14-aftale er det nu muligt for alle organisationer i den offentlige sektor at købe it-rådgivning og indhente tilbud på udviklingsopgaver uden at skulle gennemføre et omfattende EU-udbud.
Hos Dafolo har vi et bredt branchekendskab til den offentlige sektor – særligt den kommunale, men samtidig også dyb indsigt i integrationer på tværs af platforme, applikationer, formater og databaser. Vi arbejder bl.a. med integrationer til mange af de fælleskommunale løsninger såsom Sags- og Dokumentindekset, autoritative data på Serviceplatformen og Datafordeleren, Digital Post og andre selvbetjeningsløsninger. På Digitaliseringsmessen kan I få inspiration til jeres næste digitale indsats – gerne som indkøb på 02.14.
DAFOLO LEVERER LØSNINGER, DER FUNGERER i PRAKSIS OG EFFEKTIVISERER JERES HVERDAG
Vi tilbyder løsninger, der åbner muligheden for at løfte jeres digitale modenhed og samtidig skaber værdi for den kommunale administration. Gennem effektivisering og automatisering af processer spares tid samtidig med, at der opnås sikker dataudveksling og en ensartet kvalitet i jeres håndtering af interne administrationsopgaver samt ekstern kommunikation med borgere og samarbejdspartnere.
Vores spidskompetencer omfatter bl.a.:
🔹 Automatiseret håndtering af Digital Post ved hjælp af MeMo-formatet
🔹 Integrationer til Sags- og Dokumentindeks
🔹 Anvendelse af DigiSend til masseforsendelser
Ved standen deler vi ud af vores viden, giver jer sparring og viser meget gerne eksempler på løsninger, som udnytter data på tværs af kommunale systemer. Kig forbi og få en dialog om, hvordan vi kan tage jeres digitale modenhed til nye højder.
|
Logo kommer... | Stand: 1 Danoffice IT |
Logo kommer... | Stand: 1 Dansk Scanning A/S |
Logo kommer... | Stand: 1 Dataproces |
 | Stand: 1 Datatilsynet Datatilsynet er den centrale uafhængige myndighed, der fører tilsyn med, at reglerne om databeskyttelse bliver overholdt. Vi rådgiver og vejleder, behandler klager og gennemfører tilsyn hos myndigheder og virksomheder.
Og netop databeskyttelsesreglerne har der siden 2018 været et øget fokus på, da databeskyttelsesforordningen (også kendt som GDPR) fandt anvendelse. I den forbindelse kom der også mere opmærksomhed på de forpligtelser myndigheder, virksomheder og andre dataansvarlige har, når det kommer til databeskyttelse – og dermed også et større behov for rådgivning og vejledning. Den rådgivning og vejledning er en af Datatilsynets kerneopgaver.
Har du spørgsmål til, hvad et besøg fra Datatilsynet egentlig indebærer, eller til sikkerhedsforanstaltninger i forbindelse med digitale løsninger? Eller har du brug for praktisk og anvendelig rådgivning i forhold til databeskyttelsesreglerne? Så kom forbi vores stand og få en snak med os. |
Logo kommer... | Stand: 1 Dell Technologies |
 | Stand: 1 Deloitte |
 | Stand: 1 Digitaliseringsstyrelsen Digitaliseringsstyrelsen er en styrelse under Digitaliseringsministeriet, som til daglig driver Danmarks digitale udvikling frem. Vi arbejder hver dag på at skabe en sammenhængende, brugervenlig og sikker digital offentlig sektor, der gør livet lettere for borgere, virksomheder og myndigheder - uanset digitale kompetencer.
Digitaliseringsstyrelsens arbejde er rammesat af den fællesoffentlige digitaliseringsstrategi 2022-2025, regeringens digitaliseringsstrategi 2024-2027 og Folketingets politiske aftale om en ambitiøs og ansvarlig strategi for Danmarks digitale udvikling. Strategierne lægger blandt andet vægt på digital inklusion, grøn digitalisering, databrug og dataetik, anvendelse af kunstig intelligens samt erhvervslivets konkurrencedygtighed.
Du er sikkert bekendt med digitale offentlige løsninger som MitID, borger.dk og Digital Post, men hvordan spiller løsningerne sammen med de netop nævnte politiske visioner? Hvilke nye og forbedrede løsninger er på vej? Og hvordan tackler Digitaliseringsstyrelsen sin voksende opgaveportefølje på fx teleområdet? Det og meget mere kan du høre om i løbet af dagen på Digitaliseringsstyrelsens scene.
|
 | Stand: 1 Droids Agency ApS Droids Agency leverer konsulentydelser og produkter inden for Kunstig Intelligens og Intelligent Automatisering.
Vi arbejder med digitalisering indenfor de to største felter lige nu, nemlig Kunstig Intelligens og Intelligent Automatisering (RPA) - og vi leverer både færdiglavede produkter, skræddersyede services, lavet i samarbejde med netop din organisation, og strategikonsultation, hvor vi lytter til dine behov og hjælper med at implementere de digitale løsninger, der giver mening for dig.
|
 | Stand: 1 EasyIQ A/S Pålidelige og innovative løsninger til dagtilbud, skoler og uddannelsesinstitutioner – valgt af mere end 70 kommuner
Login med lokal IdP: En nem og enkel løsning uden brug af mobiltelefon, med mulighed for 2-faktor-step-up.
Ugeplan: Få overblik over ugens aktiviteter og lektier integreret i Aula, til gavn for både elever og forældre.
Meddelelsesbogen: Bruges til at sammenfatte elevens faglige og sociale udvikling. Kan integreres i Aula for nem adgang for forældre.
Barnets Vej: Sikrer en glidende overgang mellem vuggestue, børnehave og skole for børn, forældre og ansatte. Værktøjet samler information om barnets udvikling, deler det med næste trin og sørger for, at ansatte er forberedte og har sikret den rette indsats og støtte. Løsningen understøtter lovpligtige vurderinger og kan tilpasses efter kommunens ønsker.
Datavæg: En banebrydende løsning til håndtering af skoledata for kommunen. Digital indsamling muliggør segmentering i kategorier og skaber hurtigt overblik over evalueringer, testresultater, antal støttetimer, elever med dysleksi, tosproglighed m.m.
|
Logo kommer... | Stand: 1 Edora Software ApS |
Logo kommer... | Stand: 1 Emento A/S |
 | Stand: 1 Everway A/S (tidligere Wizkids) Everway – digitale værktøjer der følger dig hele vejen
Hos Everway udvikler vi digitale læse-, skrive- og læringsværktøjer, som kan bruges hele vejen fra grundskolen og op gennem ungdoms- og videregående uddannelser – og videre med ud i arbejdslivet og den private hverdag.
Vores værktøjer skaber værdi for både elever, undervisere, kommunale medarbejdere og virksomheder. De er nemme at bruge, og de understøtter både inklusion, selvstændighed og faglig udvikling.
Vi står bag:
🔹 AppWriter – støtte til læsning og skrivning på tværs af fag og aldre
🔹 TxtAnalyser – grammatisk feedback og sproglig opmærksomhed
🔹 Equatio – gør det let at arbejde digitalt med matematik
🔹 Orbitnote – PDF-værktøj med oplæsning, skrivning og overblik
Alle vores løsninger virker i både Google og Microsoft – og kan tilpasses den enkeltes behov. Uanset om man har læsevanskeligheder, er to-sproget, eller bare vil styrke sine færdigheder, hjælper Everways værktøjer med at gøre det komplekse mere tilgængeligt.
Vi tror på, at god læring og stærk digital inklusion starter med de rette redskaber – hele vejen gennem livet. |
Logo kommer... | Stand: 1 ExorLive |
Logo kommer... | Stand: 1 Fellowmind |
 | Stand: 1 Formpipe Software Formpipe – Nordens førende leverandør af fleksible ESDH-løsninger
Formpipe Software A/S udvikler og leverer it-systemer, der automatiserer, digitaliserer og effektiviserer arbejdsgange i både offentlige og private organisationer. Vores løsninger er kendetegnet ved høj brugervenlighed og stor fleksibilitet – både i kerneløsninger og tilhørende moduler. Det sikrer smidige og fremtidssikrede produkter, der løbende tilpasses nye behov og krav.
Med over 20 års erfaring er vi markedsledende inden for ESDH, og mere end 70.000 medarbejdere i den nordiske offentlige sektor bruger Acadre til deres daglige sags- og dokumenthåndtering. |
 | Stand: 1 FrontDesk Over 80 kommuner i Danmark bruger FrontDesk – det intelligente kø- og aftalesystem der er skræddersyet til fremmøderegistrering i Borgerservice, Jobcenter, Sundhedshuse m.m.
Siden etableringen i Danmark i 2012 er FrontDesk blevet taget i brug i flere europæiske lande, i Nordamerika og i Japan, og dermed fjerner vi nu ventetid i det offentlige for 20 millioner borgere.
På vores stand kan du igen opleve de populære Expert Talks, hvor FrontDesk-administratorer i danske kommuner deler deres viden og indsigt om de nyeste funktioner og cases i brugen af systemet.
Se bl.a. hvordan et samarbejde med NTT Data forbedrer tilgængeligheden på velkomststanderne i kommunerne ved hjælp af AI. Hør også om en ny 2-vejsintegration, der øger brugen af FrontDesk CallCenter i kommunerne, og få seneste nyt om, hvordan data fra tilfredshedsmålinger eksporteres til BI-løsninger, der både letter og forbedrer den interne rapportering.
Derudover løfter vi selvfølgelig endnu en gang sløret for nye, spændende funktioner i FrontDesk.
Se hele programmet på www.frontdesksuite.com/talks
|
 | Stand: 1 GlobalConnect GlobalConnect er en af de førende leverandører af digital infrastruktur og datakommunikation i de nordiske lande, og lige nu står vi for at drive mere end halvdelen af al datatrafik i Norden.
GlobalConnect leverer fiber-baseret bredbånds-services til mere end 800,000 private forbrugere, og end-to-end netværksløsninger til 30,000 B2B kunder igennem vores 235,000 kilometer fibernetværk på tværs af Danmark, Norge, Sverige, Tyskland og Finland.
GlobalConnect har cirka 2,000 medarbejdere, og havde i 2022 en omsætning på 637.1 millioner euro. |
Logo kommer... | Stand: 1 Greenbyte Aps |
Logo kommer... | Stand: 1 Gyldendal e-Learning |
Logo kommer... | Stand: 1 Heimdal Security |
Logo kommer... | Stand: 1 Identity Stack A/S |
 | Stand: 1 Immeo Vi er et førende digitalt konsulenthus, der forbinder forretningsstrategi med dyb teknisk ekspertise inden for digital transformation, enterprise-arkitektur, systemintegration og agil leverance.
Hos Immeo hjælper vi organisationer med at omsætte deres digitale ambitioner til målbare forretningsforbedringer – ved at skabe rammer for forandring og innovation, der forankres i både teknologi og kultur.
Vi arbejder målrettet med at styrke kundeoplevelser og sikre, at digitale initiativer understøttes af moderne teknologiske løsninger som digitale platforme, skalerbare systemer, data- og integrationsarkitekturer samt løsninger, der kan udvikle sig i takt med virksomhedens behov og ambitioner.
Som strategisk digital partner forbinder vi forretningsindsigt, teknologisk ekspertise og organisatorisk forståelse i udviklingen af helhedsorienterede løsninger, der gør virksomheder mere modstandsdygtige, innovative og agile.
Vores tilgang er transparent, agil og resultatorienteret. Vi engagerer os i at forstå vores kunders strategi, udfordringer og ambitioner, og vi arbejder altid systematisk på at skabe løsninger, der ikke kun løser den enkelte opgave, vi står overfor – men som styrker hele virksomhedens digitale robusthed.
Vi kalder det Committed to digital resilience. |
Logo kommer... | Stand: 1 IN Groupe Signaturgruppen A/S |
Logo kommer... | Stand: 1 INFOBA ApS |
Logo kommer... | Stand: 1 IntelligentCARE A/S |
 | Stand: 1 Iron Mountain |
 | Stand: 1 IST Slip for stress – skab overblik.
Nem og hurtig vikardækning? Lad os fortælle dig om vores helt nye løsning Vikar+, som hjælper din skole med vikardækningen og sikrer, at I sparer både tid og penge.
Vil du passe på børnenes data? Personkreds giver dig styr på administrationen af adgange og hjælper med at overholde GDPR.
Overblik over medarbejdernes arbejdstid og fravær? Dagtilbud Personale skaber transparens for både ledelse og medarbejdere og gør det nemt at bevare overblikket.
Vil du have gavn af dine egne data? Ekstrakt giver dig god indsigt i dine egne data i vores løsninger, som du kan bruge til at træffe informerede beslutninger.
Hvem er vi? Mere end 5 millioner brugere. 40 års erfaring. 450 medarbejdere og 9 kontorer. Vores administrative it-løsninger gør hverdagen nemmere for dagtilbud og skoler i hele landet. Vi er IST.
Vi kender vores brugere rigtig godt. Halvdelen af os har baggrund fra dagtilbuds- og skoleområdet. Vi ved, hvordan vores brugere tænker og arbejder, og vi ved, hvad der skal til for at lette deres hverdag.
Det giver os en unik forståelse af vores brugeres behov.
Nysgerrig? Kig forbi stand 1!
|
 | Stand: 1 IT Optima A/S IT Optima tilbyder it-analyser med benchmarks. Med benchmark-analyserne får du et grundigt overblik over it og digitalisering i kommunen. Benchmark-analyserne består af en it-brugerundersøgelse og en it-økonomianalyse.
Brugerundersøgelsen giver dig svar på, hvordan dine brugere oplever den leverede it-service - helt ned på applikationsniveau. I økonomianalysen sammenlignes dine it-omkostninger med benchmark. Og du får nøgletal og svar, som giver et grundigt indblik i it-omkostningsniveauet.
Analysens resultater giver et konkret styringsredskab og et godt grundlag for fremadrettede it-beslutninger. Et fælles udgangspunkt med nøgletal og 7 styrings-KPI'er skaber commitment og gør dialogen med ledelsen og forretningen faktabaseret. Og du undgår ubehagelige overraskelser, fordi du kender din forretning og kan dine tal.
Det har mere end 70 danske kommuner benyttet sig af.
Vi glæder os til at hilse på jer på standen.
|
Logo kommer... | Stand: 1 Jabra |
 | Stand: 1 Jansson Kommunikation A/S Jansson styrker digitale borgeroplevelser via intuitive løsninger med borgeren i fokus:
- Kommunikationsløsninger (Telefoni, Chat, Mail, selvbetjening)
- Tale- og Chatbot
- Visuel assistent (videokonsultation)
- Transkribering af borgersamtaler
- Automatisering
Kom forbi vores stand os se alle vores kommunale løsninger live. |
 | Stand: 1 JO Informatik ApS Vi digitaliserer tidligere analoge arbejdsgange med vores løsninger FilArkiv, Insight Tools og FlyFotoArkivet.
Vores vision er at gøre det komplekse simpelt med innovativ og brugercentreret software, og selvom vi er en lille virksomhed, har vi over 30 års erfaring med at få løsninger i sikker drift hos vores kunder.
Hos os er det vigtigt, at vores løsninger effektiviserer vores kunders arbejde, og det sikrer vi gennem vores fokus på brugervenlighed, driftstabilitet og IT-sikkerhed.
På messen har vi vores helt nye aktindsigtsmodul til FilArkiv med, som vi gerne demoer og viser, hvordan det kan reducere jeres tidsforbrug i behandlingen af aktindsigtssager med smarte funktioner til at samle alle relevante dokumenter, redacte følsommme oplysninger nemt, hurtigt og sikkert og ikke mindst udstille dokumenter i alle formater på en sikker platform beskyttet med MitID-login.
|
Logo kommer... | Stand: 1 Karnov Group Denmark A/S |
Logo kommer... | Stand: 1 KL |
 | Stand: 1 KMD |
 | Stand: 1 KOMBIT Det digitale er KOMBITs DNA. Med afsæt i kommunernes udfordringer og muligheder udvikler og driver vi digitale løsninger - vi skaber digital bevægelse.
Vi er et kommunalt ejet it-fællesskab, der er ansvarlig for at indkøbe, forvalte, drifte og videreudvikle tidssvarende og stabile it-løsninger og -infrastruktur til gavn for borgere og virksomheder. Vores aktiviteter tager afsæt i en moderne it-infrastruktur og mere end 30 landsdækkende it-løsninger, som vi har indkøbt til kommunerne. Det gælder f.eks. løsninger som Aula, Borgerblikket, Digitalisering af Udsatte Børn og Unge (DUBU), NemRefusion og Kommunernes Sygedagpenge system.
Sammen med kommunerne og it-leverandørerne arbejder vi for, at borgere og virksomheder i Danmark får bedre service og billigere og mere sammenhængende it-løsninger. Det gør vi bl.a. ved at skabe gennemsigtighed og konkurrence på it-markedet og gøre data tilgængelige for andre kommunale løsninger.
I KOMBIT har de danske kommuner et fælles omdrejningspunkt med stærke og specialiserede kompetencer på digitaliseringsområdet. Udover arbejdet med at drive og videreudvikle de kørende fælleskommunale it-løsninger og infrastruktur, bidrager KOMBIT også til den digitale gentænkning af vores velfærd og støtter kommunerne i deres arbejde med cybersikkerhed og den grønne dagsorden.
KOMBITs ambition er at sikre fortsat kommunal digital bevægelse - i dag og i fremtiden.
|
Logo kommer... | Stand: 1 Leave a Mark Consulting Group |
Logo kommer... | Stand: 1 Magenta |
Logo kommer... | Stand: 1 MediaConnect ApS |
Logo kommer... | Stand: 1 Medicin.dk, Dansk Lægemiddel Information A/S |
Logo kommer... | Stand: 1 Mileage Book |
Logo kommer... | Stand: 1 Miralix A/S |
 | Stand: 1 Mousetrapper Da vi lancerede vores første Mousetrapper i 1994, var det fordi, vi forstod, at den traditionelle computermus ikke er optimal for at få en god ergonomisk arbejdsstilling. Vi ville gøre arbejdsmiljøet bedre, så flere kan undgå det, der kan blive livslange smerter i nakke, arm og håndled.
Arbejdsmiljø er i centrum for alt, hvad vi gør – som vi siger i vores motto: Fight the Pain. Derfor er det også en selvfølge for os at gøre alt, hvad vi kan, for at forbedre arbejdsmiljøet for vores medarbejdere.
Et produktionsmiljø har mange momenter, som kan være både tunge og repetitive. Med ny teknologi, automatisering og de nyeste værktøjer gør vi, hvad vi kan, for at ingen behøver at blive ramt af arbejdsskader. Fight the Pain er en tanke, der også styrer os, når vi udformer vores eget produktionsmiljø.
|
Logo kommer... | Stand: 1 MyDesk |
 | Stand: 1 Omilon A/S Vi frigør tid med intelligent og mobil taleteknologi! Med moderne og helt ny taleteknologi til mobil, tablets eller computeren, automatiserer vi samtaler, rutinebesvarelser og opgaver. Vi speeder op på de administrative processer, alene fordi tale er hurtigere end mus og tastatur. På vores stand, kan du se og opleve forskellen! |
Logo kommer... | Stand: 1 Omnidocs A/S |
 | Stand: 1 PDC A/S Vagtplanlægning er vores kernekompetence
Vagtplanlægning fra PDC er værdiskabende og mere end blot et administrativt system, der følger med lønsystemet.
Værdierne skabes i kraft af:
• Vagtplaner dannes i forhold til bemandingsbehov og kvalifikationer
• Reduceret administration i hverdagen
• Frihed og fleksibilitet for de ansatte øger arbejdsstyrken og sparer dyre vikarer
• Balance mellem arbejdsliv og fritidsliv giver mindre sygefravær
Populær medarbejder-app, MinPlan
MinPlan giver personalet stor fleksibilitet og mulighed for at påvirke deres vagtplaner, indsende vagtønsker, anmode om fri og især bytte vagter indbyrdes.
Effektiv afdelingsleder-app, TeamPlan
Når en medarbejder melder sig syg, er det hurtigt at udbyde vagten via en vagtbørs til en gruppe af kvalificerede kolleger og give den til en specifik afløser. Alle registreringer udføres automatisk.
Udbredt planlægningssystem, PDC Plan
PDC Plan sikrer fair og transparent vagtplanlægning, som bidrager til lavere lønomkostninger, øget produktivitet og gladere medarbejdere. Problemfri integration med diverse lønsystemer betyder, at korrekt løn udbetales til tiden, hver gang.
Anskaf via SKI: PDC’s vagtplansystem kan nemt anskaffes via en SKI-aftale 02.06 og 02.19, som er en måde at undgå store, komplicerede udbudsseancer.
|
Logo kommer... | Stand: 1 PostNord Stralfors A/S |
Logo kommer... | Stand: 1 Poul Schmith/Kammeradvokaten |
Logo kommer... | Stand: 1 ProjectFlow A/S |
Logo kommer... | Stand: 1 PwC / Microsoft |
Logo kommer... | Stand: 1 Schultz |
Logo kommer... | Stand: 1 Semaphor |
 | Stand: 1 Sensio Sensio – Markedsleder inden for Velfærdsteknologi i hele Norden
Sensio udvikler innovative løsninger til sundheds- og omsorgssektoren, der skaber tryghed for borgere, medarbejdere og pårørende. Sensio kombinerer avanceret teknologi med brugervenlighed for at sikre bedre omsorg og højere sikkerhed for borgerne.
RoomMate: Digitalt tilsyn eller passivt nødkald, der frigiver tid og øger sikkerheden, med færre fald og tryghed for medarbejdere og borgere. Med Insight-modulet får personalet et klart overblik over ændringer i borgerens tilstand, der kræver handling.
Safemate: Danmarks foretrukne mobile tryghedsalarm, som gør det nemt at tilkalde hjælp – både inde og ude – og lokalisere brugeren, når det er nødvendigt.
Sensio365: En samlet platform, der integrerer alle teknologier med ét login for maksimal brugervenlighed. |
Logo kommer... | Stand: 1 SKI |
Logo kommer... | Stand: 1 STRONGMINDS - A Trifork Company |
Logo kommer... | Stand: 1 Telenor Erhverv |
Logo kommer... | Stand: 1 Tietoevry |
Logo kommer... | Stand: 1 Timengo DPG |
Logo kommer... | Stand: 1 Tolstrup & Hvilsted - Konsido |
 | Stand: 1 TOPdesk TOPdesk har udviklet en løsning, der hjælper dig med at forbedre kommunikationen med dine kunder, administrere dine arbejdsgange og holde styr på alle dine assets. Men først og fremmest er vores software standard og simpel. Det gør den ikke blot nem at bruge, men også hurtig at implementere i organisationen.
Det er op til dig, hvordan du anvender TOPdesk i din organisation. Uanset om det er til behandling af sager eller til at samle flere serviceteams i ét værktøj. Fra ITSM og FM til ESM og digitaliseret borgerservice: Vi har fleksibiliteten og de features, der passer til enhver organisation.
Mulighederne er mange – og vores samarbejde med over 50 % af de danske kommuner og talrige offentlige institutioner, betyder at vi kender kravene for offentlig digitalisering og effektivisering.
Du vil kunne levere fremragende service lige fra starten - og TOPdesk er klar til at hjælpe. |
 | Stand: 1 Trend Micro LTD Trend Micro, a global cybersecurity leader, helps make the world safe for exchanging digital information across enterprises, governments, and consumers.
Fueled by decades of security expertise, global threat research, and continuous innovation, Trend harnesses the power of AI to protect over 500,000 organizations and millions of individuals across clouds, networks, devices, and endpoints.
Trend Vision One™ is the only enterprise cybersecurity platform that centralizes cyber risk exposure management, security operations, and robust layered protection across on-premises, hybrid, and multi-cloud environments.
Trend’s global threat research team delivers unparalleled intelligence and insights that power the platform and help protect organizations around the world from hundreds of millions of threats daily.
With 7,000 employees across 70 countries, Trend empowers security leaders to predict and prevent threats, accelerating proactive security outcomes across the entire digital estate and environments like AWS, Google, Microsoft, and NVIDIA.
Proactive security starts here. TrendMicro.com.
|
 | Stand: 1 TwentyThree |
Logo kommer... | Stand: 1 Unit IT |
 | Stand: 1 Venfex ApS Venfex VMS CPro - SaaS Consulting Procurement Solution
Én samlet løsning til håndtering af konsulent- og ressourceindkøb samt leverandørstyring.
Venfex VMS CPro sikrer en struktureret, effektiv og compliant indkøbsproces på tværs af hele organisationen - uanset om indkøbet anskaffes via:
SKI-aftaler som SKI 02.17, SKI 02.15 og SKI 02.14
Offentlige udbud
Direkte aftaler under tærskelværdier
Venfex VMS CPro sikrer jer en:
Ensartet og strømlinet indkøbsproces for hele organisationen
Ensartet intern godkendelsesproces
Automatiseret godkendelsesproces for tidsrapportering og kontraktforlængelser
Én samlet oversigt over alle eksterne kontrakter og leverandører
Én samlet oversigt over den samlede backlog (‘committed spend’)
Gennemsigtighed og compliance med fuld sporbarhed og datakontrol
Alle data ejes af din organisation og bevares i systemet, selv når leverandører udskiftes
VMS CPro er en skandinavisk-udviklet løsning, der har været på markedet i flere end 10 år og understøtter hele processen:
Sourcing - find og onboard de rigtige eksterne ressourcer
Indkøb & kontraktstyring - sikrer en gennemsigtig og compliant proces
Forlængelser & timegodkendelser - automatiserede workflows
Indsigt & rapportering - skaber overblik og gør data til en strategisk fordel
Besøg os på messen og få en konceptuel gennemgang af, hvordan Venfex VMS CPro kan optimere jeres konsulentindkøb og leverandørstyring.
Lad os hjælpe jer med at analysere jeres nuværende processer og identificere optimeringsmulighederne, så I får det bedst mulige grundlag for at træffe strategiske beslutninger. |
Logo kommer... | Stand: 1 Visma Public Technologies |
Logo kommer... | Stand: 1 Zylinc |