Udstillerliste 2012

På denne side kan du se hvilke virksomheder og offentlige parter, der udstillede på Digitaliseringsmessen12. Siden bliver snart opdateret med udstillere for dette års messe.

Udstillere 

Stand: B32

Add-On Products

Add-On Products er din vej til et optimeret kontor, mere effektive arbejdsgange og bedre pladsudnyttelse.
Vores software inkluderer håndtering og booking af bl.a. mødelokaler, fleksible arbejdspladser og digitale skilte, samt en række andre serviceydelser, der alle let integreres med Microsoft Outlook® og Microsoft 365.

Gør arbejdsdagen nemmere og optimér driften ved hjælp af:
- bookingsoftware, der arbejder sammen med Outlook® kalenderen
- digitale skilte, der altid er opdateret
- sensorløsning, der kan vise hvorvidt mødelokaler og borde er optaget
- nem og sikker gæsteregistrering
- smartphone app til reservering af lokaler, borde og mere
- smarte løsninger, der integrerer direkte med Microsoft 365 og Outlook

Stand: B42

Aety

Aety er jeres dedikerede teknologipartner, der specialiserer sig i at løse forretningsmæssige udfordringer ved hjælp af teknologi og procesoptimering. Som certificerede eksperter inden for en lang række af markedets bedste IT-værktøjer implementerer vi skræddersyede løsninger med fokus på agile principper. Siden 2016 har vi leveret teknologiunderstøttede løsninger til både offentlige og private kunder inden for områder som Agile, DevOps, Service Management, SAFe® og Projekt- og Porteføljestyring.

Vores mål er at forbedre samarbejdet i og på tværs af teams, som skaber mærkbare forretningsgevinster. Vi tilbyder skræddersyede løsninger, der går ud over standardtilgangen, og vi stræber efter konstant at forbedre vores viden og ekspertise. Vores dedikation til at gøre en positiv forskel for jer er vores kerneprincip, og vi påtager os ansvaret for at støtte jer i at nå jeres forretningsmål.

Stand: B10

Apple

Stand: S11

ATEA A/S

I Atea sørger vi for, at danske virksomheder kan gå fra tanke til handling. Vi har de digitale værktøjer, der får ting til at ske og blive til virkelighed.

Vores mål er simpelt. Vi lever og arbejder i verdens måske bedste land. Og derfor skal vi have verdens bedste it-løsninger. Ikke for teknologiens skyld. Men for at hjælpe alle dem, der kæmper for at gøre fremtidens Danmark endnu bedre end i dag: CTO’en, der skal balancere vækstambitioner og bundlinje. Skolelæreren, der skal guide elever i den rigtige retning. Eller afdelingslægen, der skal have mere og bedre tid med patienten. Og mange andre.

Stand: C4

Axcess Nordic

Stand: F8

B3D ApS

Vi er boligselskabernes foretrukne partner indenfor udvendig digitalisering af ejendomme. Vi har hjulpet mere end 50 boligselskaber, over hele landet, med deres digitaliserings-projekter.

Det er indtil videre blevet til mere end 3.500 ejendomme, som vi har hjulpet til en mere effektiv drift. Vi henvender os desuden til ejendomsselskaber, kommuner, arkitekter ingeniører og entreprenører.

2D og 3D-model af ejendomme:
Få et højopløseligt 2D kort med 25x højere opløsning end satellit-kor sammen med en målfast 3D model af bygningerne.

For-registrering ved renoveringer:
Ved at få dokumenteret bygningen og alle arealer omkring den inden en renovering spares der både rådgiver-timer og udbud bliver langt mere præcise.

Arealregistrering:
Opmåling af grønne arealer og vinterkort – Det at have præcise mængder giver skarpere priser ved udbud!

Kloakregistrering:
Rentegning af gamle kloaktegninger i GIS med alle oplysninger fra tegningerne. Giver uniformt overblik over både nye og gamle ejendomme.

Inspektion:
Vi finder selv små skader på tag og facade.
Afleveringen sker i vores eget system, som giver en overskuelig rapport.

Tilstandsvurdering og restlevetider:
Vores bygningskonstruktører kan give en vurdering af tilstanden og forventet restlevetid som kan benyttes i forbindelse med budgetterne.

Projektering af solcelleanlæg:
Vores præcise 3D modeller kan benyttes til at lave en meget præcis beregning på solcelleanlæg på jeres bygning.

Opdatering af plantegninger:
Laserscanning er en relativt hurtig og omkostningseffektiv måde at opdatere plantegningerne på – Med stor præcision.

Stand: J15

BEKEY A/S

Bekey er Danmarks ledende leverandør af sikre, digitale adgangsløsninger, der gør hverdagen smartere for både professionelle og private. Vi fokuserer på at skabe innovation inden for områder, hvor den fysiske nøgle nemt kan erstattes med en mere sikker og digital løsning.

Ved at digitalisere den fysiske nøgle hjælper vi blandt andet serviceleverandører med at gøre leveringen til deres kunder mere fleksibel. Når en opgang har Bekey installeret, kan buddet åbne døren med mobilen og levere varer til aflåste opgange.

Udover serviceleverandører samarbejder Bekey også med den kommunale hjemmepleje, som dagligt har brug for autoriseret adgang til borgere. Til den kommunale hjemmepleje hjælper vi med adgang til både borgerens opgang og selve boligen.

Kun personer med et legitimt ærinde får adgang til opgang og lejlighed. Det er altid muligt at spore præcis, hvem der har anvendt Bekey til at lukke sig ind, og hvornår.

Bekey er installeret i hver anden låste opgang i Storkøbenhavn, og der kommer hele tiden flere til. I 2023 faciliterede vi knap 15 millioner autoriserede døråbninger for mere end 32.000 brugere i Danmark og Norge.

Vi står klar ved stand J15 til at fortælle dig endnu mere om Bekey.

Stand: J14

Best-AV A/S

Best-AV er din samarbejdspartner, hvad enten der er tale om store eller små AV-løsninger. Vi leverer skræddersyede AV-løsninger til private virksomheder samt offentlige institutioner og organisationer, og vi er officiel leverandør på SKI 02.70 og SKI 50.07 aftalerne.

Stand: K1

BeyondTrust

BeyondTrust is the global cybersecurity leader protecting all paths to privilege. Our identity-centric approach goes beyond securing privileges and access, empowering organizations with the most effective solution to manage the entire identity attack surface and neutralize threats, whether from external attacks or insiders.

BeyondTrust is leading the charge in transforming identity security to prevent breaches and limit the blast radius of attacks, while creating a superior customer experience and operational efficiencies. We are trusted by 20,000 customers, including 75 of the Fortune 100, and our global ecosystem of partners.

Stand: S7

Biometric Solutions A/S

Biometric Solutions er dedikeret til at levere markedets mest komplette og integrerede pas-/kørekortløsning til Borgerservice, og vi er stolte af, at 68 af landets kommuner har valgt os som deres foretrukne leverandør. Vores uafbrudte kundeforhold bekræfter vores vedholdende fokus på kvalitet, pålidelighed og ekspertise inden for borgerservice og biometriske løsninger.

Med BioSag (overbyggelsen af vores pas og kørekortsoftware) der er ved at blive implementeret hos alle vores Kommuner, lanceres mange nye funktioner, der også gør integrationen til Færdselsstyrelsens digitale lægeattester endnu bedre og gør sagsbehandlingen endnu mere effektiv.

På vores stand vil du kunne opleve interaktive live-demoer af bl.a. BioSag, Biometric Go (vores mobile enhed til biometriske fotooptag — der allerede er den foretrukne fotoløsning i landets kommuner) og Biometric Vielse, der på bare 2,5 år findes i 40 af landets Kommuner og betjener næsten 60% af landets borgere.

Vores erfarne team vil være tilgængeligt for at besvare spørgsmål, give vejledning og dele indsigt om vores løsninger og hvordan de kan anvendes i Borgerservice.

Over 75 kommuner i Danmark bruger nu FrontDesk – det intelligente kø- og aftalesystem skræddersyet til det offentlige. Kom og lyt med på en række spændende foredrag af og om kommunernes brug af systemet, nye use cases, seneste nyt om integrationer til fagsystemer og AI Voicebot, eller status på de nye CallCenter- og Feedback-funktioner. Vi glæder os til at se dig.

Stand: S12

Borgerservice Danmark

Stand: F13

Cabana Aps

Stand: A3

CapaSystems A/S

Stand: D1

Capgemini

Stand: J19

CIM Mobility

Stand: B15

Cleardox

Stand: F1

Clever Choice ApS

Stand: A5

Colibo A/S

Sig hej til Colibo - Din nye digitale arbejdsplads!
Er din virksomhed klar til at træde ind i en fremtid med ubegrænsede muligheder inden for intern kommunikation og samarbejde? Hos Colibo er vi drevet af visionen om at skabe en mere forbundet, effektiv og inspirerende arbejdsplads gennem vores innovative intranetløsning.

Forbinder mennesker, ideer og innovation
I hjertet af Colibo ligger ønsket om at skabe et rum, hvor medarbejdere kan trives og lykkes sammen. Vores intranetplatform er ikke blot et værktøj; det er en levende digital oplevelse, der forbinder mennesker på tværs af organisationen og åbner døren for uendelige muligheder for samarbejde og innovation.

Skabt til fremtidens arbejdsplads med AI som co-pilot
Vi tror på at omfavne forandring og drage fordel af de nyeste teknologier for at forme fremtidens arbejdsplads. Med Colibo får du snart adgang til avancerede AI-drevne funktioner, der automatiserer opgaver, giver intelligente anbefalinger og tilpasser sig dine behov og præferencer. Vores platform er designet til at følge med dine skiftende behov og støtte dig på din rejse mod digital transformation.
• Find nemt dokumenter på tværs af sprog og få det præsenteret på dit modersmål med Colibo Search AI
• Skriv nemt oplæg med ”generative tekst AI” – alle medarbejdere uanset niveau kan ny bidrage
• Spørg Colibo Chat AI og få lynhurtigt svar – perfekt, for medarbejdere, der ikke er på kontoret

Lad os hjælpe dig med at skabe bedre muligheder for intern kommunikation og vidensdeling på tværs
Vi forstår, at overgangen til en ny intranetplatform kan virke overvældende. Derfor står vores dedikerede team af eksperter klar til at guide dig gennem hvert trin af processen, fra implementering og tilpasning til løbende support og vedligeholdelse. Vi er her for at sikre, at din oplevelse med Colibo er så problemfri og givende som muligt.

Lad os sammen skabe den bedste interne kommunikationsplatform hos jer der:
- Beviseligt reducerer antallet af interne e-mails
- Sikrer at I effektivt når alle medarbejder i organisationen – også folk ”i marken”
- Sikrer, at alle medarbejdere føler sig velinformeret og hørt
- Sørger for at medarbejder kun får RELEVANT information via arbejdsgrupper
- Sikrer, at det er nemt at finde filer og dokumenter (uden at skulle gennemtravle e-mails)

Stand: F15

COMM2IG

Stand: C5

Conscia Danmark A/S

Conscia er et cybersikkerhedshus, der både designer it-infrastrukturløsninger og 24/7-services og sikrer dem. Vi arbejder med netværk, datacenter, mobility og cloud – og kan også drifte de løsninger vi bygger som managed services.
Sammen med vores kunder arbejder vi målrettet for at få det størst mulige udbytte af de nyeste teknologier. Vi vil være de dygtigste inden for vores områder og kombinerer en dyb faglighed med den rette indstilling til, at projekterne lykkes, og at opgaver løses hurtigt og effektivt.
Vi har en dyb viden om den digitale infrastruktur i den offentlige sektor i både kommuner, regioner og statslige institutioner, både fordi vi har designet en del af den sammen med vores kunder, fordi vi drifter den, og fordi vi sikkerhedsovervåger og beskytter den for en stor del af vores kunder.

Stand: D30

Dafolo A/S

Overlad trygt det tunge arbejde til os! - erfaring og viden sikrer korrekt udarbejdelse af arkiveringsversioner.
Som afleveringsleverandør har vi hjulpet rigtig mange myndigheder med arkivafleveringer fra SBSYS ESDH, Lotus Notes-platformen, databaser, egenudviklede systemer og mappedrev. Vores procesmodel for et afleveringsforløb giver jer tryghed for overholdelse af lovkrav og sikrer kvaliteten frem til godkendelse af arkivmyndighederne. Kom forbi stand D30 og hør om vores koncept for arkivafleveringer og få gode råd til jeres næste afleveringsopgave.

Effektiv udnyttelse af kommunens data og infrastruktur
Digital modning er en løbende proces, hvor der kontinuerligt arbejdes med en tilpasning af processer og implementering af nye teknologiske løsninger. Vi tilbyder en stærk platform, der åbner muligheden for at øge den digitale modenhed og skabe værdi for den kommunale administration blandt andet ved intelligent og automatiseret håndtering af Digital Post ved hjælp af MeMo-formatet, integrationer til Sags- og Dokumentsindeks og anvendelse af DigiSend til masseforsendelser. Standardsoftwaren for vores integrationsplatform kan købes på SKIs dynamiske indkøbssystem SKI 02.06, hvor vi er leverandør. Vi deler ud af vores viden, giver sparring og viser gerne eksempler på løsninger, der udnytter data på tværs af kommunale systemer. Kig forbi stand D30 og få inspiration til den næste indsats, der skal styrke jeres digitale modenhed.

Stand: C12

Dania Software A/S

Dania Software A/S - a part of Omnidocs Group, er en førende leverandør af avancerede softwareløsninger til den danske offentlige sektor samt til kunder i Norden, Storbritannien og Irland. Virksomheden specialiserer sig i at optimere arbejdsdagen for brugerne, ofte sagsbehandlere, gennem automatiserede processer, der forenkler dokument- og brevproduktion.

Vores flagskibsløsning, DynamicTemplate, gør det muligt at gå fra fagsystem til færdigt brev med blot få klik. Dette skaber en mere effektiv arbejdsproces, og giver brugeren tid til de vigtige opgaver, som ellers kunne blive nedprioriteret grundet tidskrævende administrative opgaver.

Dania Software står også bag Assist Pro, Danmarks mest anvendte værktøj til sikring af tilgængelighed i digitale dokumenter. Assist Pro er en integration til Microsoft Word, PowerPoint og andre Office-programmer, som hjælper brugerne med hurtigt og nemt at overholde webtilgængelighedsloven. Dette sikrer digital inklusion og ligeværdig adgang til information for alle borgere.

Derudover er vi skaberen bag SignatureCloud, en automatiseret signaturløsning i skyen som sikrer både organisationens og din egen identitet på tværs af enheder. Med SignatureCloud bliver vedligehold, opdatering og opsætning gjort centralt og intelligent, og sikrer at alle medarbejdere har korrekt opsatte signaturer.

Stand: D2

Danoffice IT

Stand: B12

Dansk IT

Dansk IT er en uafhængig interesseorganisation og et fællesskab for it-professionelle. I Dansk IT udvikler du som medlem dine kompetencer på DIT Akademi og er en del af Danmarks største it-faglige netværk. Dansk IT arbejder for at fremme og understøtte it, hvor dette skaber værdi for samfundet og den enkelte. Vi samler, styrker og udvikler it-brugere og it-professionelles kompetencer og faglighed.

Stand: C11

Dataproces

Stand: F4

Datatilsynet

Datatilsynet er den centrale uafhængige myndighed, der fører tilsyn med, at reglerne om databeskyttelse bliver overholdt. Vi rådgiver og vejleder, behandler klager og gennemfører tilsyn hos myndigheder og virksomheder.
Og netop databeskyttelsesreglerne kom der den 25. maj 2018 øget fokus på, da databeskyttelsesforordningen (også kendt som GDPR) fandt anvendelse.
I den forbindelse kom der også et større fokus på de forpligtelser myndigheder, virksomheder og andre dataansvarlige har, når det kommer til databeskyttelse – og dermed også et større behov for rådgivning og vejledning. Den rådgivning og vejledning er en af Datatilsynets kerneopgaver.

Har du spørgsmål til, hvad et besøg fra Datatilsynet egentlig indebærer, eller til sikkerhedsforanstaltninger i forbindelse med digitale løsninger? Eller har du brug for praktisk og anvendelig rådgivning i forhold til databeskyttelsesreglerne? Så kom forbi vores stand og få en snak med os.

Stand: K3

Defensiver Group

Stand: B40

Dell Technologies

Stand: S2

Deloitte


Stand: S3

Digitaliseringsstyrelsen

Digitaliseringsstyrelsen er en del af Digitaliserings- og Ligestillingsministeriet som blev etableret den 15. december 2022. Vores 400 medarbejdere arbejder hver dag for at digitalisere det offentlige Danmark. Digitaliseringsstyrelsen står i spidsen for en ambitiøs digital udvikling af Danmark, der skaber værdi for borgere, virksomheder og offentlige organisationer og bidrager med løsninger på samfundets store udfordringer. Det er de politiske visioner i den fællesoffentlige digitaliseringsstrategi 2022-2025, regeringens digitaliseringsstrategi 2024-2027 og den nationale strategi for cyber- og informationssikkerhed, der udgør de overordnede rammer for vores arbejde. Vi arbejder hver dag for fortsat at indrette den offentlige service, så alle uanset digitale kompetencer, har lige adgang til velfærdssamfundet, ligesom vi arbejder for at sikre et digitalt fundament, der står mål med nye digitale trusler. Det er vores ambition, at digitalisering skal være en central del af svaret på de store samfundsudfordringer, som Danmark står over for.

Stand: D21

Droids Agency ApS

Stand: B2

EasyIQ A/S

EasyIQ leverer it-løsninger til skoler og dagtilbud, herunder Ugeplan, Meddelelsesbogen, SkolePortal, Lokal IdP, IDM, Links widgets, Microsoft365, Google Workspace og 2-Faktorløsninger.
Mere end 70 kommuner, 1200 uddannelsessteder og 1100 dagtilbud har tilvalgt vores løsninger. EasyIQ's egne platforme kan integreres med hinanden og med bl.a. Aula, Microsoft Teams, Google Classroom for at forbedre undervisning og arbejdsgange.
Vi tager os af den tekniske opsætning, så brugerne kan fokusere på indholdet, og tilbyder også kurser i løsningerne, så brugerne kommer godt fra start med deres nye værktøjer.

Stand: D34

EasyRecycle

Stand: S6

EG A/S

Stand: G6

Emento A/S

Stand: F11

Entrust

Entrust keeps the world moving safely by enabling strong identities, secure payments, and protected data. We offer an unmatched breadth of solutions that are critical to the future of secure enterprises, governments, the people they serve, and the data and transactions associated with them. With our experts serving customers in more than 150 countries and a network of global partners, it’s no wonder the world’s most trusted organizations trust us.

Stand: B4

EPOS

EPOS designer, fremstiller og sælger avancerede lyd- og videoløsninger til forretningsfolk over hele verden. Baseret på årtiers psykoakustisk forskning, designer EPOS lyd- og videoløsninger med unikke algoritmer og akustik, der giver de bedste betingelser for hjernen, hvilket gør det muligt for professionelle brugere at kommunikere og samarbejde effektivt med bedre koncentration og mindre energiforbrug. EPOS, der ejes af den verdensledende høre- og lydteknologigruppe, Demant, og med hovedkontor i København, Danmark, bygger på mere end 115 års audioekspertise og opererer på et globalt marked med kontorer og partnere i mere end 60 lande.

Globe Systems blev etableret tilbage i 1999 og vi har siden da udviklet og solgt kommunikationsudstyr til Danske virksomheder. Vi er specialister i Headsets, møderumsløsninger og dikteringsudstyr. Vores primære kundegruppe findes blandt de 1.000 største virksomheder/stat/kommuner, hvor vores markedsandel inden for headsetløsninger ligger på +35% – målt på både kunder og omsætning. Globe Systems A/S har en årlig omsætning på et 3-cifret millionbeløb og har selskab i Norge, Sverige og Finland, hvorigennem vi leverer og servicerer en del danske virksomheders nordiske filialer og datterselskaber i de respektive lande.

Globe Systems A/S har været Gazelle virksomhed adskillige gange og senest Succes Virksomhed i 2019 (SparNord/BDO). Vi har i løbet af de seneste år modtaget en række performance og excellence priser på dansk, nordisk og europæisk niveau fra Jabra, Plantronics og Poly.

Vi er Danmarks multibrand headsetspecialist med adskillige certificeringer hos Jabra, Poly (Plantronics & Polycom), Epos (Sennheiser), Logitech, Bose, Philips og Olympus.

Stand: C1

ExorLive

ExorLive blev stiftet i 2003 og arbejder for at hjælpe sundhedspersonale til aktivt at møde de udfordringer, der opstår med en aldrende befolkning. ExorLive har efterlevet visionen, "Show The World How to Move!!” da vi har udviklet en cloudbaseret løsning, hvor sundhedsprofessionelle kan identificere og implementere evidensbaserede træningskoncepter for at fremme og opretholde fysisk aktivitet. Løsningen anvendes også til forebyggende indsatser.

Stand: F20

FacilityNet

Stand: F12

Fælleskommunale Samarbejder

Stand: J25

Fellowmind

Fellowmind og WorkPoint er to førende Microsoft partnervirksomheder, som har et tæt samarbejde om at levere innovative og brugervenlige løsninger inden for ESDH og dokumenthåndtering. Begge virksomheder har begge lang erfaring med at hjælpe offentlige og private organisationer med at digitalisere og optimere deres arbejdsprocesser, forbedre deres samarbejde og øge deres effektivitet ved hjælp af Microsofts cloud-teknologier.

Fellowmind og WorkPoint har udviklet en moderne ESDH-løsning til offentlige organisationer, der fungerer som en fuldkommen integreret del af medarbejdernes digitale arbejdsplads som en ekstra app i deres Microsoft 365 værktøjskasse.

Vi glæder os til at møde dig og dine kollegaer på Digitaliseringsmessen 24 og høre mere om dine udfordringer og muligheder i forbindelse med ESDH og dokumenthåndtering.

Stand: B13

Formpipe Software A/S

Formpipe er en førende leverandør af softwareløsninger, der bygger værdifulde relationer mellem data og mennesker. Drevet af vores kerneværdier har vi siden 2004 udviklet premium software, som leverer de rette oplysninger i den rette kontekst på det rette tidspunkt. Vi hjælper over 5.500 kunder verden over med at digitalisere og automatisere forretningsprocesser, hvilket skaber effektivitet og værdi.

Vores softwareløsninger understøtter offentlige og private organisationer i deres digitale transformation. Vi tilbyder innovative produkter inden for dokumenthåndtering, informationsstyring og sagsbehandling, som forbedrer arbejdsprocesser og fremmer en mere sammenhængende digital arbejdsplads.

Med kontorer i Sverige, Danmark, Storbritannien, USA og Tyskland er vi tæt på vores kunder og kan tilbyde lokal ekspertise og support. Vores engagerede team af specialister arbejder tæt sammen med kunder og partnere for at sikre, at vores løsninger opfylder de specifikke behov og krav, der er unikke for hver kunde.

Formpipe er børsnoteret på Nasdaq Stockholm og er stolt af vores stærke samarbejde med kunder og partnere. Sammen skaber vi et digitalt samfund, hvor mennesker trives og organisationer kan operere mere effektivt og bæredygtigt.

Med Formpipe får du ikke kun en leverandør af software, men en pålidelig partner, der er dedikeret til at hjælpe din organisation med at nå sine mål gennem intelligent og innovativ brug af data.

Stand: B16

Gavdi A/S

Delivering Award Winning Workforce Management Solutions

The Gavdi Group is an employee-owned company with a proud heritage and an outstanding reputation for delivering award-winning SAP workforce management solutions built around human experience management – HXM.

Since we opened our first office in Copenhagen in 1999, our ever-evolving history is one of continuous innovation and expert delivery in the area of SAP human experience management solutions. We have used our success to expand our areas of operation to 11 countries in the EMEA region, much of which was driven by customer demand.

Gavdi Products:
- PXMSOFT Document Management
- PXMSOFT Org Chart and Modelling
- PXMSOFT Certify & Comply
- PXMSOFT Hire
- Gavdi HR Analytics

Gavdi has built an enviable reputation amongst peers and SAP of providing an unrivalled depth of reliability, trust and partnership with all of our customers, large or small, in both private and public sectors. As a result the Gavdi family has grown in size and stature to just over 250 employees, with over 225 consultants covering SAP ERP HCM, Payroll, SuccessFactors and Concur, and now includes a capability with 3rd party partners who provide complimentary solutions for total workforce management

Stand: A4

GlobalConnect A/S

Vi har mange års erfaring med at levere sikre og stabile IT-løsninger til offentlige organisationer. Uanset om I er kommune, region, en stor arbejdsplads indenfor sundhedssektoren, et uddannelsessted eller en lille daginstitution, kan vi hjælpe - fx med stabile og sikre internetforbindelser (via eget fibernet), sikker opbevaring af data (i egne datacentre placeret i Danmark) og opgradering af jeres VPN, så medarbejderne kan arbejde sikkert hjemmefra.

Vi véd, at I har en travl hverdag. Derfor har vi specialiseret os i samlede IT-løsninger, hvor vi kan tage ansvaret for at tingene bliver opdateret automatisk og bare virker.

GlobalConnect er leverandør af samfundskritisk internet og dataforbindelser til det offentlige på SKI 50.46. GlobalConnect har derudover også indgået en 10-årig aftale med SKI om SKI 02.22, der giver offentlige institutioner mulighed for at købe it-drift og relaterede services, hvor sortimentet både favner den traditionelle IT-drift samt cloud-baseret drift.

Stand: G4

Greenbyte Aps

Stand: S14

Guidede ture

Stand: D20

Gyldendal e-Learning

Effektiv og motiverende kompetenceudvikling
Gyldendal e-Learning hjælper med at holde dine medarbejdere fagligt opdateret i en kompleks virkelighed gennem digitale kurser af høj kvalitet.
Vi tilbyder enkle, fleksible løsninger, som hjælper med at holde fokus på kerneopgaverne.

Stand: B26

Heimdal

Heimdal is an industry-leading unified and AI-powered cybersecurity solutions provider established in Copenhagen in 2014.
With a unified approach to cybersecurity, Heimdal has dramatically boosted operational efficiency and security effectiveness for over 16,000 customers globally.
Heimdal empowers CISOs, Security Teams, and IT admins to enhance their SecOps, reduce alert fatigue, and be proactive using one seamless XDR security platform.
Our award-winning line-up of 10+ fully integrated cybersecurity solutions spans the entire IT estate, allowing organizations to be proactive, whether remote or onsite. That's why our product line and 24x7 managed services offer solutions for every problem, whether at the endpoint or network, in vulnerability management, privileged access, implementing Zero Trust, thwarting ransomware, preventing business email compromises, and much more.
To learn more about Heimdal, visit www.heimdalsecurity.com

Stand: S1

Hovedscenen

Stand: E3

Hypergate/Papers AG

Hypergate offers a Kerberos Single Sign-On (SSO) solution for Android and iOS leveraging your existing infrastructure.

In today’s digital landscape, the importance of secure and accessible mobile solutions cannot be overstated. That’s why it is our mission to infuse simplicity and security into your mobile experience with our two solutions:

Hypergate Authenticator for Android & iOS delivers a seamless and secure Single Sign-On solution integrating directly with Active Directory.

Hypergate Files for Android & iOS delivers seamless access to on-premise network shares. Let your users collaborate freely with their teams and edit all files directly on their mobile devices.

Specially designed for on-premise and hybrid environments, our products cater to organizations that prioritize privacy and security, including government entities, banking institutions, insurance companies, and law firms.


Stand: B3

Identity Stack A/S

Stand: J4

iLOQ

Stand: G3

INFOBA ApS

INFOBA ApS er en software- og servicevirksomhed, der siden 2008 har udviklet digitale løsninger til daginstitutioner. Virksomheden er markedsførende inden for udvikling af pædagogisk software og er udvalgt leverandør på SKI.

INFOBAs mål er: At give alle børn den bedst mulige barndom.
Målet forsøger vi at opnå, ved at skabe løsninger, som giver det pædagogiske personale mere tid, overblik og bedre muligheder for at udføre et godt, velfunderet pædagogisk arbejde.

De digitale løsninger spænder bredt, fra den administrative Vagtplan til digitale observationsskemaer og tilsynsmoduler. Alle systemer hviler alle på pædagogisk faglighed og er udviklet til- og i samarbejde med pædagogisk personale og forvaltninger fra hele Danmark.

Stand: B34

Infrasoft - Nilex

Stand: J7

Innofactor

Stand: S9

Innovationsscenen

Stand: D33

Inside Systems A/S

Stand: F6

IntelligentCARE A/S

Med mange års erfaring og over 500.000 daglige brugere har IntelligentCARE etableret sig som en af Nordens førende eksperter og totalleverandør inden for trådløse kaldesystemer, designet til at imødekomme de unikke behov i velfærdsinstitutioner. Vores kaldesystem er ikke kun nemt at bruge og fleksibelt, men også fremtidssikret.

IntelligentCARE tilbyder en samlet løsning, hvor alarmer, låse og sensorer kan integreres i ét system. Kernen i vores system er IntelligentCAREs plug & play gateway, som trådløst kommunikerer med alle enheder og sender data sikkert op i skyen. Medarbejdere modtager derefter alarmer og notifikationer via IntelligentCAREs intuitive app. Systemet tilpasses jeres behov og opdateres løbende med ny teknologi, så medarbejderne får nemmere arbejdsgange, og borgerne får en tryg og sikker hverdag.

Stand: B33

Iron Mountain

Iron Mountain skaber de nødvendige rammer for at bygge bro mellem papir, digital, medie og fysisk data og udvider værdien i løbet af dens livscyklus, hvilket hjælper med at opbygge din organisations modstandsdygtighed. Og alt dette med en forpligtelse til bæredygtighed - en af vores kerneværdier. Vi er en af verdens ledende inden for løsninger til opbevaring- og informationsstyring og betroet af mere end 225.000 organisationer over hele verden

Stand: E4

IST

Slip for stress – skab overblik.

Vikardækning på 3 minutter? Vikar Pro hjælper din skole med vikardækningen og sikrer, at I sparer både tid og penge. Find den bedst kvalificerede vikar nemt og hurtigt.

Vil du passe på børnenes data? Personkreds giver dig styr på administrationen af adgange og hjælper med at overholde GDPR.

Overblik over medarbejdernes arbejdstid og fravær? Dagtilbud Personale skaber transparens for både ledelse og medarbejdere og gør det nemt at bevare overblikket.

Hvem er vi? Mere end 5 millioner brugere. 40 års erfaring. 450 medarbejdere og 9 kontorer. Vores administrative it-løsninger gør hverdagen nemmere for dagtilbud og skoler i hele landet. Vi er IST.

Vi kender vores brugere rigtig godt. Halvdelen af os har baggrund fra dagtilbuds- og skoleområdet. Vi ved, hvordan vores brugere tænker og arbejder, og vi ved, hvad der skal til for at lette deres hverdag. Det giver os en unik forståelse af vores brugeres behov.

Nysgerrig? Kig forbi vores stand!

Stand: D13

IT Optima A/S

Med en it-benchmarkanalyse får du et grundigt overblik over it og digitalisering i kommunen. Benchmarkanalysen består af en it-brugerundersøgelse og en it-økonomianalyse.

Brugerundersøgelsen giver dig svar på, hvordan dine brugere oplever den leverede it-service - helt ned på applikationsniveau. I økonomianalysen sammenlignes dine it-omkostninger med benchmark. Og du får nøgletal og svar, som giver et grundigt indblik i it-omkostningsniveauet.

Analysernes resultater giver overblik over den samlede performance på it og digitalisering. Og du undgår ubehagelige overraskelser, fordi du kender din forretning og kan dine tal.

Det har mere end 2 ud af 3 kommuner benyttet sig af.

Stand: H1

It-vest samarbejdende universiteter

It-vest er et uddannelses- og forskningssamarbejde mellem Syddansk -, Aalborg og Aarhus Universitet.
De tre universiteter udbyder en række forskellige it-uddannelser og uddanner tilsammen halvdelen af alle it-kandidater i Danmark.
Samarbejdets mål er at sikre en stadig udvikling af it-uddannelserne, så de er på forkant med it-udviklingen, og at uddanne flest mulige it-kandidater. It-vest har på denne messe et særligt fokus på hvilke it-kandidater og efteruddannelsestilbud universiteterne kan levere offentlige organisationer, det kunne være indenfor eksempelvis cybersikkerhed eller digital transformation med AI.

Stand: F2

Itslearning A/S

Stand: F14

Jabra

Stand: F10

Jansson Kommunikation A/S

Med 35 års erfaring indenfor kommunikationsløsninger til danske kommuner er Jansson Kommunikation A/S en af de førende samarbejdspartnere til at understøtte borgerbetjeningen og selvbetjeningen i kommunerne.

Jansson har erfaring indenfor- og kan bistå som sparringspartner indenfor følgende områder:
- Kontaktcenter
- Teams telefoni
- Mobil telefoni
- Omstillingsløsninger
- Video konsultation
- Tale- og chatbots
- Business Intelligence

Kig forbi vores stand for at få en dialog om mulighederne samt se løsningerne i produktion.

Stand: G2

JO Informatik ApS

Stand: A6

Karnov Group Denmark A/S

Med mere end 100 års erfaring med formidling af kompleks jura og lovgivning, har vi i tæt samarbejde med de kommunale forvaltninger udviklet Karnov Kommune.

Karnov Kommune er et online og dynamisk værktøj, som løbende er blevet udviklet. Takket være input fra dig og dine kollegaer landet over er Karnov Kommune i dag blevet et intuitivt, tryghedsskabende og effektivt værktøj i den kommunale sagsbehandlers hverdag.

Karnov Kommune er opdelt i ni fagmoduler. Sagsbehandlere fra de forskellige forvaltninger har dermed adgang til netop de love, domme og afgørelser, forarbejder, Karnovs noter og andre juridiske dokumenter, der er relevante for deres arbejdsområde.

Stand: S13

KITA - foreningen af kommunale it- og digitaliseringschefer

Stand: S4

KL

Stand: C10

KMD

Siden 1972 har vores bidrag til det danske samfund været med til at forme en af de mest moderne og progressive offentlige sektorer i verden. KMD udvikler, sælger og integrerer it-løsninger og software, der er designet til at opfylde alle aspekter af de skiftende digitale behov i moderne samfund og virksomheder.

Som den førende leverandør af softwareløsninger til centrale og lokale myndigheder samt til finans- og energisektoren skaber vi moderne, standardiserede og innovative løsninger, der styrker og påvirker beslutningstagere, brugere, borgere og forbrugere.

Stand: S10

KOMBIT

KOMBIT indkøber og forvalter it-løsninger for kommunerne og sikrer konkurrence på det kommunale it-marked. KOMBITs mission er at understøtte kommunernes digitale bevægelse og deres forretning med bedre, billigere og mere effektive kommunale digitale løsninger. Vi skaber værdi for kommuner, virksomheder og borgere gennem sikker, sammenhængende og innovativ digitalisering.

KOMBIT har på vegne af kommunerne indkøbt en række samfundskritiske it-løsninger og forvalter i dag mere end 30 forskellige kommunale it-løsninger, der spænder fra fagsystemer over it-infrastruktur og selvbetjeningsløsninger. Det gælder fx skolesystemet Aula, kontanthjælpssystemet KY og NemRefusion.

Stand: F5

Kommunernes Datastandarder

Skal ikke betale for stand og deltagere. Men skal betale OCC for det, de bestiller i webshop

Stand: F24

legalXtract

legalXtract forstår værdien af effektiv håndtering af følsomme oplysninger i forbindelse med borgerhenvendelser og aktindsigtsanmodninger for at opretholde høj transparens og borgernes tillid.

Hos legalXtract anerkender vi denne udfordring og er stolte over at være den førende udbyder af aktindsigtssoftware, der hjælper organisationer som din med at optimere denne proces.

Vi gør en dyd ud af at IT løsninger skal komme med betydelige besparelser. ¨

Vi har integration til flere fagsystemer så der er mulighed for fuld integration eller som mange også vælger en stand alone løsning hvor løsningen bruges via løse integrationer.

Uanset model er løsningen allerede i brug hos mange kommuner, regioner, statslige styrelser

Stand: G1

LOMWAS ApS

Stand: D22

Magenta

Magenta er en open source it-leverandør, der har eksisteret siden 1999. Cybersikkerhed og compliance er vores omdrejningspunkt, og vi hjælper offentlige og private organisationer med at holde styr på blandt andet data- og informationssikkerhed. Vores kunder tæller en lang række offentlige institutioner som kommuner og regioner samt en del private virksomheder.

Vores kerneløsninger:
- OS2mo
- OS2borgerPC
- OSdatascanner

Du er velkommen i vores stand til en løs snak om open source og/eller en af vores løsninger.

Stand: J1

Matchware A/S

MindView - mere end mindmapping - bliv mere produktiv og slip din kreativitet løs.

Selvfølgelig kan du mindmappe, men her er hvorfor, vi er anderledes.
1) Bedre Microsoft-integration: Du kan eksportere dit mindmap med et museklik. Ingen grund til at genskabe data
2) 6 kraftfulde projektvisninger: De helt nye Kanban- og årshjulsdiagrammer tager visualiseringen af projekter til et nyt niveau
3) Mindmap med AI-assistance: AI Assistance åbner op for fremtidens mind mapping med uovertrufne muligheder

Om MatchWare
Siden 1992 har MatchWare forsynet virksomheder, offentlige institutioner, ikke-statslige organisationer (NGO'er), akademikere og enkeltpersoner med pålidelige og omkostningseffektive softwareprogrammer af høj kvalitet. Vores programmer omfatter mindmapping, projektstyring, mødeledelse og produktivitets software.

Stand: B25

Matilda FoodTech Danmark

Platformen for succesrige og bæredygtige måltidsorganisationer!
Matilda Foodtech er platformen, der binder alle funktioner i forbindelse med måltidsprocessen sammen, lige fra indkøb til servering. Altid med fokus på bæredygtighed.

At servere god mad til mange mennesker er vigtigt, men bestemt ikke nemt. Måltidsprocessen er kompleks, enhver lille ændring påvirker alle led. Kun en samlet løsning gør det muligt at se, hvordan hver enkelt ændring påvirker helheden.

Med Matilda FSRM (Food Service Resource Management) forbinder du alle medarbejdere i hele processen. Alle er vigtige for at kunne arbejde klimasmart, sporbart og gennemsigtigt. Fra indkøb til madplanlægning, servering og opfølgning.

Stand: G5

MediaConnect ApS

Stand: C15

Medicin.dk/Dansk Lægemiddel Information A/S

Medicin.dk er den foretrukne leverandør af lægemiddel information i Danmark og dele af Norden.
Medicin.dk leverer videnskabelige og altid opdaterede data om medicin. Og det har vi gjort i næsten 50 år. Data er hårdt struktureret og standardiseret efter gældende standarder.
Medicin.dk står bag den lægemiddel information, som læger og andre sundhedsprofessionelle bruger i deres hverdag, når de skal hente viden om medicin - på hospitaler, i lægepraksisser, på apoteker, i hjemmepleje mm.
Medicin.dk har ca. 9 mio. sidevisninger pr. måned og er dermed et af Danmarks mest brugte sundhedssites.
Data fra Medicin.dk kan integreres i andre it-systemer, så kom og besøg os, hvis du vil høre mere.

Stand: D31

Mileage Book

Stand: A1

Miralix A/S

Stand: F7

Mousetrapper

Stand: J20

MyDesk

MyDesk er en komplet løsning til booking af arbejdspladser, mødelokaler, mødeforplejning og gæsteregistrering - alt kan gøre gennem Outlook, Web eller mobil.

Stand: B11

NetCloud A/S

Echo fortsætter sit indtog i offentlige virksomheder der vil opnå kontrol på ALLE PC’er, Tablets og Mobiltelefoner

Faktum er at gennemsnitligt er 15% af alle PCer og Mobiltelefoner udenfor organisationens kontrol!

Echo giver jer komplet overblik og kontrol over samtlige enheder, inklusiv de 15% af jeres enheder, som står for langt størstedelen af jeres cybersikkerhed- og GDPR-risici!

Sikkerhed: Gamle enheder fyldt med sikkerhedshuller er fortid med Echo!
Echo kan gennemtvinge dine minimums regler for sikkerhed og compliance på alle dine enheder - on-demand eller
automatisk!

ESG: Få nemt og retvisende overblik over organisationens CO2 udledninger, inlkusiv PCer, Mobiler, Docking stationer, Skærme mm
Få data-drevne anbefalinger til hvordan du kan reducere dit CO2 aftryk og spare penge

Overforbrug: Imellem 8% - 20% af alle enheder forsvinder ud af livscyklussen - kom overforbruget til livs og spar penge hvert år med Echo!

Compliance: Bliv NIS2, DORA, og GDPR compliant med Echo's intelligente data analyser og alarmer

Kom uforpligtende forbi vores stand i Hal C, stand B11 hvor vi står klar til at gøre dig klogere på hvordan du kan opnå kontrol, optimere økonomien og imødekomme de lovkrav der gælder og måtte komme


Stand: J3

Nordic IoT Centre

VISION
Nordic IoT Centre vil gøre Norden til det bedste sted i verden at udvikle og anvende IoT-løsninger og -services.

MISSION
Nordic IoT Centre fremmer brugen og udviklingen af IoT i Norden – ved at samle og engagere de relevante aktører i IoT-økosystemet, og ved at håndhæve nordiske værdier såsom brugernes fokus, funktionelt design, kvalitetskontrol og ansvarlighed i udviklingen af IoT-løsninger.

ÅRETS IOT-PRIS 2024
Hvert år nominerer Nordic IoT Centre tre kandidater til den prestigefyldte "Årets IoT-Pris". Vinderen vil blive annonceret på Digitaliseringsmessen. Besøg vores stand for at møde finalisterne og høre mere om deres innovative bidrag.

HISTORIE
Nordic IoT Centre er grundlagt og faciliteret af FORCE Technology og Alexandra Instituttet i 2017 med støtte fra Uddannelses- og Forskningsministeriet.

Stand: 0

Odense Congress Center

Stand: B1

Omilon A/S

Derfor talegenkendelse!

De stigende krav til journalisering og sagsbehandling tager tid og fokus fra kerneopgaven, som er pleje og omsorg af landets ældre, at støtte de socialt udsatte og bare at servicere og hjælpe landets borgere.

Over hele landet er der mangel på arbejdskraft. Derfor skal fokus være på at fastholde de medarbejderne vi allerede har på arbejdsmarkedet.
Den administrative del, der følger med varetagelsen af et job, kan være en stor og tidskrævende udfordring for mange, især når regler og paragraffer ofte ændres.

Talegenkendelse hjælper medarbejdere med det tunge skrivearbejde. Ikke kun fordi vi taler hurtigere, end vi skriver, men også ved at rutinebesvarelser hurtigt kan sættes i system, ligesom standardtekster sikrer at regler og paragraffer overholdes, så der frigøres tid til kerneopgaven.

Resultatet er, at medarbejderne minimerer tiden på de administrative opgaver, og kan i stedet fokusere deres tid på at hjælpe borgerne.

Stand: B27

Orbiscure ApS

OrbisCure forebygger opsigelser, sygemeldinger og nedsat produktivitet, der bunder i stress - uanset om det skyldes arbejdet eller privatlivet.

Virksomheden tilbyder app-baseret løsninger for med arbejder og pårørende til kommuner og private virksomheder og arbejder i dag bl.a. med Frederikssund Kommune, Ikast-Brande, MidSpar, Nordea, NiNE mf.

HVORFOR ORBISCURE?

* Forebyg stress før det ender i en opsigelse eller sygemelding
* Opnå en klar økonomisk gevinst ved at forebygge fremfor at reagere på bagkant
* Få en unik indsigt i organisationens stress niveau og implementer initiativer der, hvor problemerne er
* De virksomheder der bruger OrbisCure skaber også et sprog om stress og tabu forsvinder
* Fasthold og tiltræk medarbejdere fordi det bliver taget seriøst
* Brug OrbisCures løsning som en del af jeres ESG afrapportering


LØSNINGER
OrbisCure tilbyder to app-baserede løsninger der er udviklet i samarbejde med en lang række virksomheder og landets førende eksperter indenfor psykologi.

#OrbisLife til medarbejdere og ledere

En gang om måneden skal medarbejderne tage et obligatorisk 2-min spørgeskema der måler stress niveauet hos den enkelte. Spørgeskemaet er det samme som sundhedsstyrelsen anbefaler til måling af stress.

Medarbejdere der ender i et moderat til højt stressniveau har adgang til selvhjælpsøvelser og kan booke en visitationssamtale med en psykolog direkte i app'en indenfor 48 timer. I tilfælde af at der er behov for et længere behandlingsforløb vil OrbisCures psykolog henvise til at medarbejderen aktivere virksomhedens sundhedsforsikring.

Kommunen eller virksomhedens ledelse bliver en gang om måneden præsenteret for en anonymiseret rapport, der giver indblik i det generelle billede på tværs af medarbejdere og inputs til, hvor der er problemer og hvad de overordnet skylde. Det skaber en unik datadrevet indsigt der giver mulighed for at implementere ændringer.

#OrbisFamily til pårørende
OrbisCure tilbyder også en løsning til medarbejdere der har udfordringer med pårørende. Det kan f.eks. være et barn med ADHD. Igennem denne app får medarbejderen adgang til konkrete øvelser som kan afhjælpe problemet.

MERE INFORMATION
Læs mere på Orbiscure.com og book en demo, hvis du gerne vil et spadestik dybere og forstå, hvordan OrbisCure kan hjælpe din kommune eller virksomhed.

Stand: C13

PA Consulting

Stand: D12

PDC A/S

Vagtplanlægning er vores kernekompetence

Vagtplanlægning fra PDC er værdiskabende og mere end blot et administrativt system, der følger med lønsystemet.
Værdierne skabes i kraft af:
• Vagtplaner dannes i forhold til bemandingsbehov og kvalifikationer
• Reduceret administration i hverdagen
• Frihed og fleksibilitet for de ansatte øger arbejdsstyrken og sparer dyre vikarer
• Balance mellem arbejdsliv og fritidsliv giver mindre sygefravær

Populær medarbejder-app, MinPlan
MinPlan giver personalet stor fleksibilitet og mulighed for at påvirke deres vagtplaner, indsende vagtønsker, anmode om fri og især bytte vagter indbyrdes.

Effektiv afdelingsleder-app, TeamPlan
Når en medarbejder melder sig syg, er det hurtigt at udbyde vagten via en vagtbørs til en gruppe af kvalificerede kolleger og give den til en specifik afløser. Alle registreringer udføres automatisk.

Udbredt planlægningssystem, VagtPlan
VagtPlan sikrer fair og transparent vagtplanlægning, som bidrager til lavere lønomkostninger, øget produktivitet og gladere medarbejdere. Problemfri integration med diverse lønsystemer betyder, at korrekt løn udbetales til tiden, hver gang.

Anskaf via SKI: PDC’s vagtplansystem kan nemt anskaffes via en SKI-aftale 02.06 og 02.19, som er en måde at undgå store, komplicerede udbudsseancer.

Stand: J10

PhotoConsent

Stand: F30

Plaain Aps

Bedre planer, bedre resultater
Dokumentér planlæggernes tavse viden og anvend den til at optimere og styrke din planlægning.
Med Plaains teknologi gøres den tavse viden synlig og planlæggeren får hjælp til at lægge bedre planer, for større enheder - hurtigere. Samtidig synliggøres ledelsesbeslutninger om, hvordan der arbejdes med buffer (robusthed af planen), og hvilke hensyn der skal tages i planlægningen. Vi står på mål for effekten af vores løsninger.
Vi hjælper med en bedre anvendelse af medarbejdernes arbejdstid (normtid) og med at planlægge arbejdsdagen med mindre ikke-værdiskabende tid.
Baseret på jeres historiske driftseffektivitet beregnes arbejdsbehov, som matches med arbejdsudbud. Alt sammen med planlæggeren i kontrol, inklusive mulighed for genberegning, manuelle tilpasninger og notifikationer, hvis 'kritiske' planlægningsregler overtrædes.
Vores koncept for implementering tager en systematisk tilgang til kontinuerlig forbedring - arbejdet med bedre planlægning slutter aldrig. Der skabes indsigt i, hvad der virker, og hvorfor det virker. Samtidig sikres, at arbejdsgange dokumenteres, så der opnås ensartethed på tværs af organisationen.
Selvom vi under overfladen benytter avancerede algoritmer, herunder kunstig intelligens, tror vi ikke på 100% automatiseret planlægning, og anser den menneskelige intuition og empati som en afgørende forudsætning for god planlægning. Plaains løsninger er derfor tænkt som den intelligente assistent, der samarbejder med planlæggeren.

Stand: F22

PostNord Strålfors

PostNord Strålfors beskrivelse:
PostNord Strålfors er myndighedens foretrukne partner inden for sikre digital post-løsninger.
PostNord Strålfors leverer løsninger og professionel rådgivning relateret til de skiftende digitale kommunikationsbehov- og muligheder, der løbende opstår og udvikler sig mellem myndighed og borger.

Vores løsninger tager udgangspunkt i:
- Modtagelse og automatisk fordeling af borgerhenvendelser hos myndigheden
- Afsendelse af myndighedens kommunikation uanset kanal til borgerne med henblik på at forbedre borgeroplevelsen
- Services som understøtter processen omkring kommunikation f.eks. signering og webtilgængelighed

Stand: B43

Poul Schmith/Kammeradvokaten

Vi arbejder for et erhvervsliv i udvikling og et samfund i balance.

I en global og digital verden, hvor store og komplekse spørgsmål skal besvares, leverer vi juridiske løsninger baseret på dyb, faglig indsigt og kompromisløs kvalitet.

Vi har i generationer taget et særligt ansvar og udviklet langtidsholdbare løsninger, der skaber vækst og sammenhæng i en tæt reguleret verden. I nært samarbejde med virksomheder og offentlige organisationer arbejder vi for at skabe en juridisk bæredygtig fremtid for erhvervslivet og samfundet.

Stand: H5

ProjectFlow A/S

ProjectFlow A/S tilbyder ProjectFlow 365 til organisationers interne projekter og QicsMilestones til timefakturerende virksomheder. Vi er etableret i 1999 og er ejet af Hollandske Qics.

Om ProjectFlow 365:
- Vi brænder for at løfte organisationers evne til at udvælge og gennemføre projekter effektivt igennem vores enkle og brugervenlige IT-løsning. Derfor har vi udviklet ProjectFlow 365.
- ProjectFlow 365 er et fleksibelt projekt- og porteføljestyringsværktøj, som er enkelt at anvende med en høj grad af skalérbarhed og muligheder for tilpasning og integration.


Om QicsMilestones:
- QicsMilestones er cloudbaseret software til registrering af timer, planlægning af medarbejdere og projekter samt fakturering af timer, faste priser, abonnementer, forskud og produkter.
- Vi fokuserer på professionelle serviceorganisationer.
- Læs mere på www.qicsmilestones.dk.


ProjectFlow A/S er Microsoft-partner, og vores produkter er baseret på Microsoft-teknologi med tæt integration til Office 365 og drift i Microsofts cloud.

Stand: B22

PwC

I PwC samarbejder vi med de fleste danske kommuner om at løfte de komplekse udfordringer,
sektoren står over for i disse år. Gennem analyser, rådgivningsopgaver og implementering af it-
løsninger i kommunerne har vi opbygget stor erfaring med at udvikle kommunernes
kerneopgaver inden for bl.a. velfærds-, sundheds- og uddannelsesområdet.

Vi bidrager med dybe faglige kompetencer inden for bl.a. digitalisering, arkitektur, dataanalyse
og -håndtering, AI, cybersikkerhed, risikostyring, it-økonomistyring, compliance og ESG. Vi
fungerer som en kvalificeret sparringspartner, der har fokus på at balancere kommunernes
muligheder og udfordringer. Vi har fokus på at designe rammerne for en fortsat udvikling af
kommunernes kerneopgaver og ydelser.

Succes skaber vi sammen…

Stand: H2

Scandi System

Stand: B31

Schultz

Stand: J21

Selvbetjening.nu

Stand: J6

Semaphor

Vi står klar, når sikkerhed og privatliv skal være i top.

I Semaphor har vi mere end 30 års ekspertise indenfor udvikling og drift af sikre IT-løsninger.

Vi brænder for retten til privatliv og fortrolighed - og bygger løsninger, der respekterer dette. Og den funktionalitet du tester hos os i dag, er også den vi kan levere i morgen.

Vi arbejder med kunder, som er ambitiøse indenfor sikre IT-løsninger, såsom Statens It, DLR-Kredit, Hvidovre Hospital, Udenrigsministeriet samt flere danske kommuner.

Vi arbejder med udvikling, drift og support af open source løsninger, f.eks. en sikker online mødeløsning med MitID-login, såvel som udvikling og support af Notes/Domino samt hosting.

Stand: B35

Sensio Care ApS

Stand: B24

ServiceNow

Stand: D35

Signaturgruppen A/S

DIN PARTNER TIL MITID INTEGRATIONER

Signaturgruppen er Danmarks førende leverandør af avancerede digitale identitets- og sikkerhedsløsninger.

Vi specialiserer os i MitID og digitale signaturer, og leverer skræddersyede løsninger, der optimerer arbejdsprocesser, forenkler administrationen og øger sikkerheden for både private og offentlige organisationer.

Med vores innovative tilgang og dedikerede support sikrer vi, at vores kunder kan navigere og trives i den digitale tidsalder.

Stand: C14

Signinworkspace

Stand: B30

SKI A/S

SKI er hele den offentlige sektors indkøbsservice og -videncenter. Vi udvikler indkøbsaftaler på varer, tjenesteydelser og it og hjælper stat, kommuner og regioner med at skabe konkurrence og afløfte udbudspligten. Vi sikrer e-handel og styrer kontrakterne, når aftalerne er i drift. Når vi løfter i flok, opnår vi bedre priser og betingelser – og skaber dermed råderum til velfærd.

Stand: E2

Subit ApS

Stand: A2

Timengo DPG

Timengo DPG er danskejet og har siden 2011 specialiseret sig i at levere sikker post for både private og offentlige organisationer. Timengo DPG er i dag en af Danmarks førende leverandører af sikker digital kommunikation, og håndterer årligt millioner af sikre mails og meddelelser.

Vores vision er at gøre det nemt og tilgængeligt for brugere at sende digital post sikkert i Outlook og vi hjælper, med vores løsninger, organisationer med at udnytte digitaliseringspotentialet ved at integrere sikker post, Digital Post, e-Boks og mit.dk ind i deres Microsoft platform.

Stand: B23

TOPdesk

TOPdesk har udviklet en løsning, der hjælper dig med at forbedre kommunikationen med dine kunder, administrere dine arbejdsgange og holde styr på alle dine assets. Men først og fremmest er vores software standard og simpel. Det gør den ikke blot nem at bruge, men også hurtig at implementere i organisationen.

Det er op til dig, hvordan du anvender TOPdesk i din organisation. Uanset om det er til behandling af sager eller til at samle flere serviceteams i ét værktøj. Fra ITSM og FM til ESM og digitaliseret borgerservice: Vi har fleksibiliteten og de features, der passer til enhver organisation.

Mulighederne er mange – og vores samarbejde med over 50 % af de danske kommuner og talrige offentlige institutioner, betyder at vi kender kravene for offentlig digitalisering og effektivisering.

Du vil kunne levere fremragende service lige fra starten - og TOPdesk er klar til at hjælpe.

Stand: J13

Trend Micro

At Trend Micro, everything we do is about making the world a safer place for exchanging digital information. We believe cyber risks are business risks, and we empower organizations with complete visibility of their digital assets to understand how well they are protected and where to prioritize their investments to lower their risk.

We secure the world by anticipating global changes in modern infrastructures, evolutions in threats, shifts in user behaviors, and advancement in application development. We help customers transform cybersecurity from siloed technologies to a unified security platform that accelerates digital transformation, hybrid workforce collaboration, SOC modernization, vendor consolidations, and operationalization of Zero Trust strategy, while integrating with their existing investments and partner ecosystems.

As a global cybersecurity leader, our platform, threat intelligence, and services are deployed by over 500,000 enterprise customers across 175 countries and recognized by third-party reviewers and industry analysts.

Stand: D10

Umbraco A/S

Stand: K2

Unit-it

Er I klar til AI?

AI åbner døren til massiv transformation og muligheden for at effektivisere repetitive arbejdsgange. Men det er dine data, der bestemmer hvor store gevinster du kan finde. Derfor skal platformen være på plads og dine data skal være valide - Ellers får du aldrig det udbytte, du forventer.

Jeres dataplatform bliver helt afgørende for hvor store AI gevinster I kan høste.

Vil du høre mere om hvordan I får en platform, der er gearet til kunstig intelligens og som åbner døren til fornyet effektivisering? Besøg os i hal A, stand K2 og hør mere om hvordan I får den rigtige platform, så I kan sætte data i spil.




Unit IT er en landsdækkende it-outsourcing specialist med hovedkontor i Middelfart. Vi hjælper ambitiøse virksomheder, der har komplekse it-behov eller krævende forretningsmål, og vi tror på at teknologien kan løfte, forsvare og skalere din forretning. Det skal den faktisk gøre, ellers har I den forkerte løsning.

Vi leverer en bred vifte af avancerede ydelser inden for infrastruktur og private og public cloud-løsninger samt specialistviden inden for områderne Cloud, Business Intelligence, Data Platform og Cyber Security, for at hjælpe ambitiøse virksomheder med at imødekomme komplekse it-krav eller nå krævende forretningsmål.

Stand: S8

Visma

I år kan du møde 6 forskellige virksomheder fra Visma på samme stand.

Vi har alle fuld fokus på at udvikle de bedste cloud-løsninger til det offentlige på en lang række områder.

Vi holder løbende små korte oplæg på standen, hvor du kan blive meget klogere på vores forskellige produkter, og hvor vi især er gode til at hjælpe!

På Digitaliseringsmessen finder du FirstAgenda, XFlow, Plandisc, Sofus Døgndata, Temponizer og mySupply.

Vi glæder os til møde dig!

Stand: K4

Witrics

Stand: B14

Wizkids

Stand: D32

Zylinc

Kombit logo Digitaliseringsstyrelsen logo Biometric Solutions/Frontdesk Logo EG logo
Visma logo Deloitte logo Atea logo
Digitaliseringsmessen 2024 Digitaliseringsmessen 2024
Vi anvender cookies. Vil du bruge dette website godkender du dette.