27.SEP.18.

ODENSE CONGRESS CENTER

Praktisk information

Digitaliseringsmessen18 finder sted i Odense Congress Center. Dørene åbner kl. 09.00, hvor der serveres morgenmad og messen åbnes officielt kl. 10.00 . Messen varer til kl. 16.30, hvor der serveres en let anretning.

Vi gør opmærksom på, at adgang til messen i 2018 foregår via Indgang Nord. Klik her for at se områdetegning, hvor indgang Nord er markeret 

Messen henvender sig til offentlige politikere, ledere og medarbejdere, der arbejder med og interesserer sig for digitalisering og IT. Prisen for at deltage er 900 kr. eks. moms. Deltagerbetalingen dækker fuld forplejning, vand og kaffe i løbet af dagen. Den forholdsvis lave deltagerbetaling, gør det muligt for alle, der beskæftiger sig med digitalisering og it, at deltage.

Er du leverandør og ønsker du adgang til Digitaliseringsmessen18, er det kun få adgang til Digitaliseringsmessen hvis du er udstiller med egen stand på messen. Du kan booke en stand via linket på forsiden. 

Arrangøroplysninger

KL - messearrangør

KL er en interesse- og medlemsorganisation for de 98 kommuner i Danmark. Alle danske kommuner er medlem af KL. Læs mere på www.kl.dk.

Borgerservice Danmark - medarrangør

Borgerservice Danmarks formål er at medvirke til udvikling og effektivisering af kommunernes borgerservice. Medlemmerne er personer med ledelsesansvar for kommunal borgerbetjening. Læs mere på www.borgerservicedanmark.dk.

KIT@ - medarrangør

KIT@ (foreningen af kommunale IT-ansvarlige) er en politisk og faglig uafhængig forening for de kommunale it-chefer. Foreningens formål er at fremme videndeling og digitaliseringen i det offentlige Danmark. Læs mere på www.itchefer.dk.

Kontaktoplysninger - Messesekretariatet

Konsulent Mads Bechgaard, msg@kl.dk, 2835 6467.

Konsulent Vitus Bagge Nielsen, vtn@kl.dk, 2835 6466.

Katalogansvarlig Louise Andersen, la@koncept-net.dk, 3190 1155.

________________________________________

Pressekontakt

KL - Projektleder Magnus Rein Alkil, mga@kl.dk, 3370 3102 

STED

Digitaliseringsmessen / Odense Congres Center

Ørbækvej 350, Indgang Nord (OBS Ny indgang!)

5220 Odense SØ

TID

27. september 2018 kl. 9.00-16.30

TRANSPORT

Odense Congress Center ligger placeret i Odense - midt i landet. Med kun 5 minutters kørsel fra motorvejen og 15 minutters kørsel fra Odense Banegård er det nemt og hurtigt at komme til og fra.

Parkering

Det er gratis at parkere på området rundt om OCC, og der er over 1.500 parkeringspladser. Klik på dette link for at se en tegning over parkeringsmuligheder.

Taxi

Turen fra centrum (Odense Banegård Center) til Odense Congress Center varer ca. 15 minutter.

Telefonnummeret på til Taxa Fyn er 66 15 44 15

Bus

Busserne 81 og 83 kører til Odense Congress Center - begge holder ved busholdeplads "E" ved banegården.

Hotel

Hotel Odense ligge ved siden af messecenteret og et udmærket valg hvis du ønsker at overnatte tæt på messen. Klik på dette link  for at booke dit værelse online.

Er der udsolgt er det muligt at finde alternativer via hotels.com

Alliancepartnere

Følg med

Standsalg i Hal A åbner onsdag d. 30. maj. kl. 10:00

Standsalg i Hal C er nu næsten udsolgt, og der åbnes for standsalg i Hal A onsdag d. 30. maj. kl. 10:00.

Standplanen bliver offentliggjort her på siden et par dage før.

Standpriser er nu offentliggjort

Prisen for at udstille på årets Digitaliseringsmesse er nu offentliggjort her på siden. Der er tale om meget begrænsede prisstigninger sammenlignet med sidste år.

Klik på dette link for at komme direkte til bookingsiden, hvor du kan se årets priser. Husk at vi åbner for salg af stande i hal C mandag d. 12-03-18 kl. 10:00.

Standsalg i Hal C åbner d. 12-03-18 kl. 10.00

Digitaliseringsmessen har de sidste år været afholdt i Hal A og B men flyttes i år til Hal C og A. Det betyder bedre adgangsforhold for både publikum og udstillere og messen får et helt nyt indgangsparti. Klik her for at se standtegningen over Hal C

Velkommen til Digitaliseringsmessens nye hjemmeside

Digitaliseringsmessen afholdes i 2018 for tiende gang, og i den forbindelse er messen og messens hjemmeside blevet re-designet. Vi byder således velkommen til messens nye hjemmeside, som vi håber publikum og udstillere vil tage godt imod.

Her på siden kan du bl.a. finde baggrundsmateriale for messen, praktiske informationer, sceneprogrammer samt udstillerlister (opdateres løbende) og du kan tilmelde dig som udstiller eller publikum direkte fra forsiden.  

God fornøjelse med hjemmesiden. Vi håber at se dig på Digitaliseringsmessen