27.SEP.18.

ODENSE CONGRESS CENTER

Praktisk information

Digitaliseringsmessen18 finder sted i Odense Congress Center. Dørene åbner kl. 09.00, hvor der serveres morgenmad og messen åbnes officielt kl. 10.00 . Messen varer til kl. 16.30, hvor der serveres en let anretning.

Vi gør opmærksom på, at adgang til messen i 2018 foregår via Indgang Nord. Klik her for at se områdetegning, hvor indgang Nord er markeret 

Messen henvender sig til offentlige politikere, ledere og medarbejdere, der arbejder med og interesserer sig for digitalisering og IT. Prisen for at deltage er 900 kr. eks. moms. Deltagerbetalingen dækker fuld forplejning, vand og kaffe i løbet af dagen. Den forholdsvis lave deltagerbetaling, gør det muligt for alle, der beskæftiger sig med digitalisering og it, at deltage.

Er du leverandør, kan du kun få adgang til Digitaliseringsmessen, hvis du udstiller. Du kan booke en stand via linket på forsiden. 

Arrangøroplysninger

KL - messearrangør

KL er en interesse- og medlemsorganisation for de 98 kommuner i Danmark. Alle danske kommuner er medlem af KL. Læs mere på www.kl.dk.

Borgerservice Danmark - medarrangør

Borgerservice Danmarks formål er at medvirke til udvikling og effektivisering af kommunernes borgerservice. Medlemmerne er personer med ledelsesansvar for kommunal borgerbetjening. Læs mere på www.borgerservicedanmark.dk.

KIT@ - medarrangør

KIT@ (foreningen af kommunale IT-ansvarlige) er en politisk og faglig uafhængig forening for de kommunale it-chefer. Foreningens formål er at fremme videndeling og digitaliseringen i det offentlige Danmark. Læs mere på www.itchefer.dk.

Kontaktoplysninger - Messesekretariatet

Konsulent Mads Bechgaard, msg@kl.dk, 2835 6467.

Konsulent Vitus Bagge Nielsen, vtn@kl.dk, 2835 6466.

Katalogansvarlig Louise Andersen, la@koncept-net.dk, 3190 1155.

________________________________________

Pressekontakt

KL - Projektleder Magnus Rein Alkil, mga@kl.dk, 3370 3102 

STED

Digitaliseringsmessen / Odense Congres Center

Ørbækvej 350, Indgang Nord (OBS Ny indgang!)

5220 Odense SØ

TID

27. september 2018 kl. 9.00-16.30

TRANSPORT

Odense Congress Center ligger placeret i Odense - midt i landet. Med kun 5 minutters kørsel fra motorvejen og 15 minutters kørsel fra Odense Banegård er det nemt og hurtigt at komme til og fra.

Parkering

Det er gratis at parkere på området rundt om OCC, og der er over 1.500 parkeringspladser. Klik på dette link for at se en tegning over parkeringsmuligheder.

Taxi

Turen fra centrum (Odense Banegård Center) til Odense Congress Center varer ca. 15 minutter.

Telefonnummeret på til Taxa Fyn er 66 15 44 15

Bus

Busserne 81 og 83 kører til Odense Congress Center - begge holder ved busholdeplads "E" ved banegården.

Hotel

Hotel Odense ligge ved siden af messecenteret og et udmærket valg hvis du ønsker at overnatte tæt på messen. Klik på dette link  for at booke dit værelse online.

Er der udsolgt er det muligt at finde alternativer via hotels.com

Arrangeret af

Alliancepartnere

Følg med

Du kan nu sammensætte dit personlige program

Her på hjemmesiden kan du nu sammensætte dit personlige program. Klik på stjerneikonet ud for en udstiller eller et programpunkt, indtast din mailadresse, og så kan du genfinde programmet på din telefon eller computer under punktet "Dine Favoritter" ved at indtaste din mailadresse igen.

Alt udsolgt på årets messe

Alle standpladser på årets Digitaliseringsmesse er nu solgt. Hvis du ønsker at komme på venteliste til dette års messe, eller at blive kontaktet når salg til næste års messe begynder, så send en mail til msg@kl.dk.

Vi glæder os til en god messe.

Tilmeldingen til De Guidede Ture er åben

Tilmeldingen til De Guidede Ture på Digitaliseringsmessen18 er nu åben! Du kan som messedeltager komme med på 10 forskellige ture med spændende temaer. Der er begrænsede pladser på De Guidede Ture, der tildeles efter først-til-mølle-princippet. Læs mere og tilmeld dig De Guidede Ture her

Hal C er udsolgt. Få pladser i Hal A

Hal C på årets Digitaliseringsmesse er nu helt udsolgt, og der er kun få stande tilbage i Hal A. Vi opfordre således til, at man skynder sig at booke, hvis man vil udstille på årets messe.

Digitaliseringsmessen sætter fokus på ”startup”-virksomheder

Digitaliseringsmessen tilbyder startup-virksomheder, der er i gang med at etablere sig, en lille udstillingsstand. Læs mere via dette link…

Standsalg i Hal A er nu åben

Det er nu muligt at købe standplads i Hal A til årets Digitaliseringsmesse.

Du kan oprette dig som bruger og booke via dette link.

Tegning af Hal A er tilgængelig

Salget af stande i Hal A åbner d. 30. maj kl. 10:00, og du kan allerede se en tegning over Hal A her på siden. Tegningen finder du via dette link

Standsalg i Hal A åbner onsdag d. 30. maj. kl. 10:00

Standsalg i Hal C er nu næsten udsolgt, og der åbnes for standsalg i Hal A onsdag d. 30. maj. kl. 10:00.

Standplanen bliver offentliggjort her på siden et par dage før.

Standpriser er nu offentliggjort

Prisen for at udstille på årets Digitaliseringsmesse er nu offentliggjort her på siden. Der er tale om meget begrænsede prisstigninger sammenlignet med sidste år.

Klik på dette link for at komme direkte til bookingsiden, hvor du kan se årets priser. Husk at vi åbner for salg af stande i hal C mandag d. 12-03-18 kl. 10:00.

Standsalg i Hal C åbner d. 12-03-18 kl. 10.00

Digitaliseringsmessen har de sidste år været afholdt i Hal A og B men flyttes i år til Hal C og A. Det betyder bedre adgangsforhold for både publikum og udstillere og messen får et helt nyt indgangsparti. Klik her for at se standtegningen over Hal C

Velkommen til Digitaliseringsmessens nye hjemmeside

Digitaliseringsmessen afholdes i 2018 for tiende gang, og i den forbindelse er messen og messens hjemmeside blevet re-designet. Vi byder således velkommen til messens nye hjemmeside, som vi håber publikum og udstillere vil tage godt imod.

Her på siden kan du bl.a. finde baggrundsmateriale for messen, praktiske informationer, sceneprogrammer samt udstillerlister (opdateres løbende) og du kan tilmelde dig som udstiller eller publikum direkte fra forsiden.  

God fornøjelse med hjemmesiden. Vi håber at se dig på Digitaliseringsmessen