ODENSE CONGRESS CENTER
Praktisk information
Digitaliseringsmessen21 finder sted i Odense Congress Center torsdag d. 30. september 2021. Dørene åbner kl. 09.00, hvor der serveres morgenmad og messen åbnes officielt kl. 10.00 . Messen varer til kl. 16.30, hvor der serveres en let anretning.
Vi gør opmærksom på, at adgang til messen foregår via Indgang Nord. Klik her for at se områdetegning, hvor indgang Nord er markeret
Messen henvender sig til offentlige politikere, ledere og medarbejdere, der arbejder med og interesserer sig for digitalisering og IT. Prisen for at deltage er 900 kr. eks. moms. Deltagerbetalingen dækker fuld forplejning, vand og kaffe i løbet af dagen. Den forholdsvis lave deltagerbetaling, gør det muligt for alle, der beskæftiger sig med digitalisering og it, at deltage.
Er du leverandør, kan du kun få adgang til Digitaliseringsmessen, hvis du udstiller. Du kan booke en stand via linket på forsiden.
Arrangøroplysninger
KL - messearrangør
KL er en interesse- og medlemsorganisation for de 98 kommuner i Danmark. Alle danske kommuner er medlem af KL. Læs mere på www.kl.dk.
Borgerservice Danmark - medarrangør
Borgerservice Danmarks formål er at medvirke til udvikling og effektivisering af kommunernes borgerservice. Medlemmerne er personer med ledelsesansvar for kommunal borgerbetjening. Læs mere på www.borgerservicedanmark.dk.
KIT@ - medarrangør
KIT@ (foreningen af kommunale IT-ansvarlige) er en politisk og faglig uafhængig forening for de kommunale it-chefer. Foreningens formål er at fremme videndeling og digitaliseringen i det offentlige Danmark. Læs mere på www.itchefer.dk.
Kontaktoplysninger - Messesekretariatet
Konsulent Mads Bechgaard, mads@digitaliseringsmessen.dk, 2835 6467.
Konsulent Vitus Bagge Nielsen, vitus@digitaliseringsmessen.dk, 2835 6466.
Katalogansvarlig Louise Andersen, louise@digitaliseringsmessen.dk, 3190 1155.
________________________________________
Pressekontakt
KL - Projektleder Frederikke Weien Jensen , frwj@kl.dk, 3370 3301