| Stand: Kommer senere Add-On Products Add-On Products er din vej til et optimeret kontor, mere effektive arbejdsgange og bedre pladsudnyttelse.
Vores software inkluderer håndtering og booking af bl.a. mødelokaler, fleksible arbejdspladser og digitale skilte, samt en række andre serviceydelser, der alle let integreres med Microsoft Outlook® og Microsoft 365.
Gør arbejdsdagen nemmere og optimér driften ved hjælp af:
- bookingsoftware, der arbejder sammen med Outlook® kalenderen
- digitale skilte, der altid er opdateret
- sensorløsning, der kan vise hvorvidt mødelokaler og borde er optaget
- nem og sikker gæsteregistrering
- smartphone app til reservering af lokaler, borde og mere
- smarte løsninger, der integrerer direkte med Microsoft 365 og Outlook |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Aety |
| Stand: Kommer senere B3D ApS Vi er boligselskabernes foretrukne partner indenfor udvendig digitalisering af ejendomme. Vi har hjulpet mere end 50 boligselskaber, over hele landet, med deres digitaliserings-projekter.
Det er indtil videre blevet til mere end 3.500 ejendomme, som vi har hjulpet til en mere effektiv drift. Vi henvender os desuden til ejendomsselskaber, kommuner, arkitekter ingeniører og entreprenører.
2D og 3D-model af ejendomme:
Få et højopløseligt 2D kort med 25x højere opløsning end satellit-kor sammen med en målfast 3D model af bygningerne.
For-registrering ved renoveringer:
Ved at få dokumenteret bygningen og alle arealer omkring den inden en renovering spares der både rådgiver-timer og udbud bliver langt mere præcise.
Arealregistrering:
Opmåling af grønne arealer og vinterkort – Det at have præcise mængder giver skarpere priser ved udbud!
Kloakregistrering:
Rentegning af gamle kloaktegninger i GIS med alle oplysninger fra tegningerne. Giver uniformt overblik over både nye og gamle ejendomme.
Inspektion:
Vi finder selv små skader på tag og facade.
Afleveringen sker i vores eget system, som giver en overskuelig rapport.
Tilstandsvurdering og restlevetider:
Vores bygningskonstruktører kan give en vurdering af tilstanden og forventet restlevetid som kan benyttes i forbindelse med budgetterne.
Projektering af solcelleanlæg:
Vores præcise 3D modeller kan benyttes til at lave en meget præcis beregning på solcelleanlæg på jeres bygning.
Opdatering af plantegninger:
Laserscanning er en relativt hurtig og omkostningseffektiv måde at opdatere plantegningerne på – Med stor præcision. |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere BEKEY A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Best-AV A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Biometric Solutions A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Borgerservice Danmark |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Cabana Aps |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere CapaSystems A/S |
| Stand: Kommer senere Capgemini |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere CIM Mobility |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Clever Choice ApS |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Colibo A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere COMM2IG |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Conscia Danmark A/S |
| Stand: Kommer senere Dafolo A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Dania Software A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Danoffice IT |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Dansk IT |
| Stand: Kommer senere Dataproces |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Datatilsynet |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Dell A/S |
| Stand: Kommer senere Deloitte
|
| Stand: Kommer senere Digitaliseringsstyrelsen Digitaliseringsstyrelsen er en del af Digitaliserings- og Ligestillingsministeriet som blev etableret den 15. december 2022. Vores 400 medarbejdere arbejder hver dag for at digitalisere det offentlige Danmark. Digitaliseringsstyrelsen står i spidsen for en ambitiøs digital udvikling af Danmark, der skaber værdi for borgere, virksomheder og offentlige organisationer og bidrager med løsninger på samfundets store udfordringer. Det er de politiske visioner i den fællesoffentlige digitaliseringsstrategi 2022-2025, regeringens digitaliseringsstrategi 2024-2027 og den nationale strategi for cyber- og informationssikkerhed, der udgør de overordnede rammer for vores arbejde. Vi arbejder hver dag for fortsat at indrette den offentlige service, så alle uanset digitale kompetencer, har lige adgang til velfærdssamfundet, ligesom vi arbejder for at sikre et digitalt fundament, der står mål med nye digitale trusler. Det er vores ambition, at digitalisering skal være en central del af svaret på de store samfundsudfordringer, som Danmark står over for.
|
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Droids Agency ApS |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere EasyIQ A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere EasyRecycle |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere EG A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Emento A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Entrust |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere EPOS |
| Stand: Kommer senere ExorLive ExorLive blev stiftet i 2003 og arbejder for at hjælpe sundhedspersonale til aktivt at møde de udfordringer, der opstår med en aldrende befolkning. ExorLive har efterlevet visionen, "Show The World How to Move!!” da vi har udviklet en cloudbaseret løsning, hvor sundhedsprofessionelle kan identificere og implementere evidensbaserede træningskoncepter for at fremme og opretholde fysisk aktivitet. Løsningen anvendes også til forebyggende indsatser. |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere FacilityNet |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Fellowmind |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Formpipe Software A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Gavdi A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Greenbyte Aps |
| Stand: Kommer senere Gyldendal e-Learning Effektiv og motiverende kompetenceudvikling
Gyldendal e-Learning hjælper med at holde dine medarbejdere fagligt opdateret i en kompleks virkelighed gennem digitale kurser af høj kvalitet.
Vi tilbyder enkle, fleksible løsninger, som hjælper med at holde fokus på kerneopgaverne.
|
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Identity Stack A/S |
| Stand: Kommer senere INFOBA ApS INFOBA ApS er en software- og servicevirksomhed, der siden 2008 har udviklet digitale løsninger til daginstitutioner. Virksomheden er markedsførende inden for udvikling af pædagogisk software og er udvalgt leverandør på SKI.
INFOBAs mål er: At give alle børn den bedst mulige barndom.
Målet forsøger vi at opnå, ved at skabe løsninger, som giver det pædagogiske personale mere tid, overblik og bedre muligheder for at udføre et godt, velfunderet pædagogisk arbejde.
De digitale løsninger spænder bredt, fra den administrative Vagtplan til digitale observationsskemaer og tilsynsmoduler. Alle systemer hviler alle på pædagogisk faglighed og er udviklet til- og i samarbejde med pædagogisk personale og forvaltninger fra hele Danmark. |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Innofactor |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Innovationsscenen |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Inside Systems A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere IntelligentCARE A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Iron Mountain |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere IST |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere IT Optima A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere It-vest samarbejdende universiteter |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Jabra |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Jansson Kommunikation A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere JO Informatik ApS |
| Stand: Kommer senere Karnov Group Denmark A/S Med mere end 100 års erfaring med formidling af kompleks jura og lovgivning, har vi i tæt samarbejde med de kommunale forvaltninger udviklet Karnov Kommune.
Karnov Kommune er et online og dynamisk værktøj, som løbende er blevet udviklet. Takket være input fra dig og dine kollegaer landet over er Karnov Kommune i dag blevet et intuitivt, tryghedsskabende og effektivt værktøj i den kommunale sagsbehandlers hverdag.
Karnov Kommune er opdelt i ni fagmoduler. Sagsbehandlere fra de forskellige forvaltninger har dermed adgang til netop de love, domme og afgørelser, forarbejder, Karnovs noter og andre juridiske dokumenter, der er relevante for deres arbejdsområde. |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere KITA - foreningen af kommunale it- og digitaliseringschefer |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere KL |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere KMD |
| Stand: Kommer senere KOMBIT |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere legalXtract |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere LOMWAS ApS |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Magenta |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere MediaConnect ApS |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Medicin.dk/Dansk Lægemiddel Information A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Mileage Book |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Miralix A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Mousetrapper |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere MyDesk |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere NetCloud A/S |
| Stand: Kommer senere Omilon A/S Derfor talegenkendelse!
De stigende krav til journalisering og sagsbehandling tager tid og fokus fra kerneopgaven, som er pleje og omsorg af landets ældre, at støtte de socialt udsatte og bare at servicere og hjælpe landets borgere.
Over hele landet er der mangel på arbejdskraft. Derfor skal fokus være på at fastholde de medarbejderne vi allerede har på arbejdsmarkedet.
Den administrative del, der følger med varetagelsen af et job, kan være en stor og tidskrævende udfordring for mange, især når regler og paragraffer ofte ændres.
Talegenkendelse hjælper medarbejdere med det tunge skrivearbejde. Ikke kun fordi vi taler hurtigere, end vi skriver, men også ved at rutinebesvarelser hurtigt kan sættes i system, ligesom standardtekster sikrer at regler og paragraffer overholdes, så der frigøres tid til kerneopgaven.
Resultatet er, at medarbejderne minimerer tiden på de administrative opgaver, og kan i stedet fokusere deres tid på at hjælpe borgerne. |
| Stand: Kommer senere Orbiscure ApS OrbisCure forebygger opsigelser, sygemeldinger og nedsat produktivitet, der bunder i stress - uanset om det skyldes arbejdet eller privatlivet.
Virksomheden tilbyder app-baseret løsninger for med arbejder og pårørende til kommuner og private virksomheder og arbejder i dag bl.a. med Frederikssund Kommune, Ikast-Brande, MidSpar, Nordea, NiNE mf.
HVORFOR ORBISCURE?
* Forebyg stress før det ender i en opsigelse eller sygemelding
* Opnå en klar økonomisk gevinst ved at forebygge fremfor at reagere på bagkant
* Få en unik indsigt i organisationens stress niveau og implementer initiativer der, hvor problemerne er
* De virksomheder der bruger OrbisCure skaber også et sprog om stress og tabu forsvinder
* Fasthold og tiltræk medarbejdere fordi det bliver taget seriøst
* Brug OrbisCures løsning som en del af jeres ESG afrapportering
LØSNINGER
OrbisCure tilbyder to app-baserede løsninger der er udviklet i samarbejde med en lang række virksomheder og landets førende eksperter indenfor psykologi.
#OrbisLife til medarbejdere og ledere
En gang om måneden skal medarbejderne tage et obligatorisk 2-min spørgeskema der måler stress niveauet hos den enkelte. Spørgeskemaet er det samme som sundhedsstyrelsen anbefaler til måling af stress.
Medarbejdere der ender i et moderat til højt stressniveau har adgang til selvhjælpsøvelser og kan booke en visitationssamtale med en psykolog direkte i app'en indenfor 48 timer. I tilfælde af at der er behov for et længere behandlingsforløb vil OrbisCures psykolog henvise til at medarbejderen aktivere virksomhedens sundhedsforsikring.
Kommunen eller virksomhedens ledelse bliver en gang om måneden præsenteret for en anonymiseret rapport, der giver indblik i det generelle billede på tværs af medarbejdere og inputs til, hvor der er problemer og hvad de overordnet skylde. Det skaber en unik datadrevet indsigt der giver mulighed for at implementere ændringer.
#OrbisFamily til pårørende
OrbisCure tilbyder også en løsning til medarbejdere der har udfordringer med pårørende. Det kan f.eks. være et barn med ADHD. Igennem denne app får medarbejderen adgang til konkrete øvelser som kan afhjælpe problemet.
MERE INFORMATION
Læs mere på Orbiscure.com og book en demo, hvis du gerne vil et spadestik dybere og forstå, hvordan OrbisCure kan hjælpe din kommune eller virksomhed.
|
Logo kommer... | Stand: Kommer senere PA Consulting |
| Stand: Kommer senere PDC A/S Vagtplanlægning er vores kernekompetence
Vagtplanlægning fra PDC er værdiskabende og mere end blot et administrativt system, der følger med lønsystemet.
Værdierne skabes i kraft af:
• Vagtplaner dannes i forhold til bemandingsbehov og kvalifikationer
• Reduceret administration i hverdagen
• Frihed og fleksibilitet for de ansatte øger arbejdsstyrken og sparer dyre vikarer
• Balance mellem arbejdsliv og fritidsliv giver mindre sygefravær
Populær medarbejder-app, MinPlan
MinPlan giver personalet stor fleksibilitet og mulighed for at påvirke deres vagtplaner, indsende vagtønsker, anmode om fri og især bytte vagter indbyrdes.
Effektiv afdelingsleder-app, TeamPlan
Når en medarbejder melder sig syg, er det hurtigt at udbyde vagten via en vagtbørs til en gruppe af kvalificerede kolleger og give den til en specifik afløser. Alle registreringer udføres automatisk.
Udbredt planlægningssystem, VagtPlan
VagtPlan sikrer fair og transparent vagtplanlægning, som bidrager til lavere lønomkostninger, øget produktivitet og gladere medarbejdere. Problemfri integration med diverse lønsystemer betyder, at korrekt løn udbetales til tiden, hver gang.
Anskaf via SKI: PDC’s vagtplansystem kan nemt anskaffes via en SKI-aftale 02.06 og 02.19, som er en måde at undgå store, komplicerede udbudsseancer.
|
Logo kommer... | Stand: Kommer senere PhotoConsent |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere PostNord Strålfors |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Poul Schmith/Kammeradvokaten |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere ProjectFlow A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere PwC |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Schultz |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Semaphor |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Sensio Care ApS |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere ServiceNow |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Signaturgruppen A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Signinworkspace |
| Stand: Kommer senere SKI A/S SKI er hele den offentlige sektors indkøbsservice og -videncenter. Vi udvikler indkøbsaftaler på varer, tjenesteydelser og it og hjælper stat, kommuner og regioner med at skabe konkurrence og afløfte udbudspligten. Vi sikrer e-handel og styrer kontrakterne, når aftalerne er i drift. Når vi løfter i flok, opnår vi bedre priser og betingelser – og skaber dermed råderum til velfærd. |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Software Improvement Group |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere TD SYNNEX |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Timengo DPG |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere TOPdesk |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Umbraco A/S |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Unit-it |
| Stand: Kommer senere Visma I år kan du møde 6 forskellige virksomheder fra Visma på samme stand.
Vi har alle fuld fokus på at udvikle de bedste cloud-løsninger til det offentlige på en lang række områder.
Vi holder løbende små korte oplæg på standen, hvor du kan blive meget klogere på vores forskellige produkter, og hvor vi især er gode til at hjælpe!
På Digitaliseringsmessen finder du FirstAgenda, XFlow, Plandisc, Sofus Døgndata, Temponizer og mySupply.
Vi glæder os til møde dig! |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Witrics |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Wizkids |
Logo kommer... | Stand: Kommer senere Zylinc |