VELKOMMEN TIL BOOKINGSYSTEMET FOR DIGITALISERINGSMESSEN 2023


På denne side kan du booke i Hal A

Klik her for at booke i Hal C (ALT UDSOLGT)


Bestilling af standplads i Hal A

For at bestille skal du gøre følgende:

  1. Opret dig som bruger via dette link. 
  2. Du modtager herefter en mail med anvisninger til, hvad du skal gøre.

Læs disse betingelser for booking af stand grundigt før du booker:

  • Stande kan være mellem 4 – 36 m2. Se standpriser her Vær opmærksom på, at man minimum skal købe 8 m2 standplads, hvis man ønsker at deltage på de guidede ture
  • Et standområde skal være sammenhængende, således at kvadraterne befinder sig ved siden af hinanden
  • Alle stande er inkl. vægge til nabostand(e) og bagvæg, skiltefriser over åbne sider (uden frisetekst), 1 stk. 230V gulvmonteret strømstik, 1 stk. kablet internet-opkobling (4Mbit/s) samt gulvtæppe (farven vælges i OCCs webshop)
  • Alle tilkøb til din stand - eks. frisetekst, lys, møbler, opgradering af internetforbindelse, blomster m.m. - købes i OCC webshop. Du vil modtage log-ind-oplysninger til denne på et senere tidspunkt.
  • Et standområde kan være 2 eller 3 meter i dybden (markeret med de tykke sorte streger på tegningen). Denne dybde skal overholdes. Man kan således ikke købe en stand, der er 2 meter i dybden, hvis området er defineret til at være 3 meter. Du kan godt bestille på begge sider af en sort streg, men så skal du bestille ud til gangområde på begge sider, så din stand går fra et gangområde til et andet (eks. et standområde som er 6X6 meter)
  • Din booking er først endelig, når du har modtaget en bekræftende mail fra en medarbejder i Messesekretariatet
  • Bestilling er bindende. Ved afbestilling af stand inden d. 30-06-2023 kl. 12:00 betales 50% af den samlede pris. Ved afbestilling senere end dette tidspunkt betales fuld pris. Afbud skal ske skriftligt til mads@digitaliseringsmessen.dk
  • Udstillere skal holde deres udstilling inden for deres eget standområde, og må som udgangspunkt ikke rage mere en 2,5 meter op - hvilket er højden på standvæggene. Ønsker en udstiller at have balloner, bannere e.l., der rager mere end 2,5 meter op, så skal dette aftales med Messesekretariatet. 

Såfremt to brugere er i gang med at booke en placering samtidig, vil den bruger, der først trykker send, få standen, og den anden vil få besked om at standen er taget.

De kablede internetforbindelser på messen leveres af Odense Congress Center. Digitaliseringsmessen fralægger sig ethvert ansvar for, hvorvidt disse forbindelser lever op til den lovede båndbrede og driftstabilitet.

Der er tale om en arbejdstegning over messeområdet. Der kan således løbende forekomme ændringer i messens præcise layout.

Har du spørgsmål vedr. booking er du velkommen til at kontakte Mads Bechgaard på mads@digitaliseringsmessen.dk eller telefon 2835 6467

HAL A
OBS! Du skal være logget ind for at booke! Log ind
Standplan


Kombit logo Digitaliseringsstyrelsen logo Biometric Solutions/Frontdesk Logo EG logo Visma logo Deloitte logo
Digitaliseringsmessen 2024 Digitaliseringsmessen 2024
Vi anvender cookies. Vil du bruge dette website godkender du dette.